مقبوضہ کشمیر،یاسین ملک گرفتار،میر واعظ عمر فاروق نظر بند -
The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر،یاسین ملک گرفتار،میر واعظ عمر فاروق نظر بند

سر نگر : چند روز قبل ہی بھارتی قید سے رہائی پانے والے معروف حریت پسند رہنما یاسین ملک کو بھارتی فوج نے ایک بار پھر گرفتار کر کے نامعلوم مقام پر منتقل کردیا ہے دوسری جانب  میر واعظ عمر فاروق کو بھی ان کے گھر میں نظر بند کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ممتاز کشمیری حریت پسند رہنما یاسین ملک کو ایک بار پھر بھارتی فوج نے گرفتار کر کے نامعلوم مقام پر منتقل کردیا  ہے اور اب تک اُن کے اہل ِ خانہ اور وکلاء کو گرفتاری کی وجوہات سے آگاہ نہیں کیا گیا ہے شدید علیل یاسین ملک کی گرفتاری پر اہلِ خانہ تشویش کا اظہار کر رہے ہیں۔

اسی سے متعلق : کشمیری رہنما یاسین ملک 4ماہ قید کے بعد رہا

واضح رہے ممتاز حریت پسند رہنما یسین ملک کو جولائی کے مہینے میں برہان وانی کی شہادت کے بعد گرفتار کیا گیا تھا جس کے بعد اُن کا رابطہ کسی سے نہ ہو سکا تھا تا ہم ایک ماہ قبل اچانک طبیعت بگڑنے پر بھارت پولیس نے انہیں اسپتال منتقل کیا تھا جہاں غلط انجیکشن لگنے کے باعث ان کا بازو سوج گیا تھا اور حالت مزید ابتر ہو گئی تھی۔

یہ پڑھیے :حریت پسند کشمیر رہنما میر واعظ عمر فاروق اور سید علی گیلانی گرفتار

کچھ عرصے اسپتال میں زیرِ علاج رہنے کے بعد اُن کی طبیعت کچھ بہتر ہوگئی تھی جس کے بعد انہیں رہا کردیا گیا تھا،رہائی کے بعد دیگر حریت پسند رہنماؤں سید علی گیلانی اور میر واعظ عمر فاروق نے یاسین ملک سے ملاقات کی تھی،ملاقات کے دوران تحریکِ آزادی کشمیر میں تیزی لانے لیے نئی حکمتِ عملی کا تعین طے اور نئے اہداف کا تعین کیا گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیے : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی وزیر اعظم کی آمد، کئی حریت رہنما گرفتار

قابض بھارتی فوج حریت پسندوں کی یکجہتی اور تحریکِ آزادی کشمیر کی مشترکہ جدو جہد کے عزم سے بوکھلاہٹ کا شکار ہو گئی اور علالت کے باعث رہا کیے گئے یاسین ملک کو دوبارہ گرفتار جب کہ میر واعظ عمر فاروق کو ان کے گھر میں نظر بند کردیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں