The news is by your side.

‘قومی ٹیسٹ اسکواڈ میں واپسی پر خوش ہوں’

راولپنڈی: قومی ٹیسٹ اسکواڈ کا پنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں پہلا پریکٹس سیشن ختم ہو گیا، ٹیسٹ کرکٹر یاسر شاہ نے کہا کہ وہ قومی اسکواڈ میں واپسی پر خوش ہیں۔

تفصیلات کے مطابق یاسر شاہ نے راولپنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں پہلا پریکٹس سیشن ختم ہونے کے بعد پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ میں قومی ٹیسٹ اسکواڈ میں واپسی پر خوش ہوں، نیشنل ہائی پرفارمنس میں گزشتہ عرصے میں بہت محنت کی ہے۔

یاسر شاہ کا کہنا تھا کہ انھوں نے ڈومیسٹک کرکٹ میں وائٹ بال میں بھی پرفارمنس دی، اور وہ ہر فارمیٹ میں کھیلنے کے لیے کوشش کر رہے ہیں۔

ٹیسٹ کرکٹر نے کہا کم بیک کے بعد میری بابر اعظم سے بات چیت ہوتی رہتی ہے، جس سے مجھے اعتماد ملا، کپتان نے کہا ہے کہ میں ایک لائن اور لینتھ پر گیند کرتا رہوں۔

انھوں نے مزید کہا کہ سری لنکا میں بھی ان کی پرفارمنس اچھی رہی ہے، اگرچہ انجری سے واپسی کرنے پر وقت لگتا ہے، تاہم پرفارمنس دینے کے لیے وہ پُر امید ہیں۔

یاسر شاہ نے بتایا کہ انھوں نے مشتاق احمد اور ثقلین مشتاق کے ساتھ اپنی گوگلی پر کام کیا ہے۔

واضح رہے کہ پنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں قومی ٹیسٹ اسکواڈ نے آج سے دورہ سری لنکا کی تیاریوں کے سلسلے میں ٹریننگ سیشن کا آغاز کر دیا ہے، 3 گھنٹے طویل پہلے پریکٹس سیشن کا آج اختتام ہو گیا، جس کے بعد لیگ اسپنر یاسر شاہ نے میڈیا سے گفتگو کی۔

ٹریننگ سیشن کے تحت 27 اور 28 جون کو صبح 9 سے شام 6 بجے تک پہلا دو روزہ وارم اپ میچ ہوگا، جس کے بعد اوپنر عبداللہ شفیق میڈیا ٹاک کریں گے۔ 30 جون اور یکم جولائی کو صبح 9 بجے سے دوسرا دو روزہ وارم اپ میچ ہوگا، جس کے بعد ہیڈ کوچ ثقلین مشتاق میڈیا ٹاک کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں