The news is by your side.

Advertisement

یوم عاشوراسلامی تاریخ کی لازوال قربانی کی یاد دلاتا ہے‘ صدر،وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے یوم عاشورہ کے دن اپنے پیغام میں کہا کہ نواسہ رسولﷺکا پیغام انسانیت کے لیےمشعل راہ ہے۔

تفصیلات کےمطابق صدر مملکت ممنون حسین نے یوم عاشور پر اپنے پیغام میں کہا ہے شہدائےکربلا کی قربانی سے زندگی کے ہرشعبے میں رہنمائی ملتی ہے۔

صدرممنون حسین نے کہا کہ ریاستی معاملات چند افراد کی خواہشات کے تابع نہیں کیےجاسکتے۔ انہوں نے کہا کہ نواسہ رسولﷺکی قربانی کےمقاصد کومدنظررکھنا چاہیے۔


وزیراعظم پاکستان کا پیغام


وزیراعظم پاکستان نے یوم عاشور پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ نواسہ رسول ﷺ نے حق وباطل کی لڑائی میں جان کا نذرانہ دیا

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ نواسہ رسولﷺنے جان دے کرحق کوحقیقی فتح سے سرفراز کیا، شہدا کے لہو نے ثابت کردیا حق لازوال اور باطل مٹنے کے لیے ہے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ نواسہ رسولﷺکا پیغام انسانیت کے لیے مشعل راہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایثاروقربانی،مساوات، رواداری اور اتحاد کو فروغ دینا ہوگا۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ اندرونی وبیرونی خطرات کے پیش نظراختلافات کوبھلانا ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ یوم عاشوراسلامی تاریخ کی لازوال قربانی کی یاد دلاتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں