The news is by your side.

Advertisement

یمن: شادی کی تقریب پر حوثیوں کا راکٹ حملہ، 5 افراد جاں بحق

ریاض: یمن کے شمال مشرقی صوبے الجوف میں شادی کی تقریب میں حوثی باغیوں کی جانب سے داغا جانے والا راکٹ گرنے کے نتیجے میں 5 افراد جاں بحق ہوگئے۔

یمنی خبر رساں ایجنسی کے مطابق الجوف جنرل اسپتال میں پانچ خواتین اور بچوں کو مردہ حالت میں لایا گیا جبکہ متعدد زخمیوں کی حالت تشویشناک بتائی جاتی ہے۔

عرب میڈیا کے مطابق حوثی باغیوں نے الجوف صوبے کے شہر الحزم میں ایک مکان پر راکٹ داغا، مکان میں شادی کی تقریب کے موقع پر خواتین جمع تھیں۔

دوسری جانب ایک اور واقعے میں یمن کے حوثی باغیوں کی جانب سے داغے جانے والے ہتھیاروں کے ٹکڑے لگنے سے سعودی عرب کے صوبے جازان کے العارضہ ضلع میں تین افراد زخمی ہوگئے۔

جازان صوبے میں شہری دفاع کے میڈیا ترجمان کے مطابق دو سعودی نوجوان شدید زخمی ہوئے جبکہ ایک دس سالہ بچہ بھی معمولی زخمی ہوا ہے۔

ہتھیاروں کے ٹکڑے لگنے سے زخمی ہونے والے تینوں افراد کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے، شہری دفاع نے جائے وقوعہ کا دورہ کرکے حفاظتی اقدامات کا آغاز کردیا ہے۔

واضح رہے کہ یمن میں جاری خانہ جنگی کے دوران حوثی باغیوں اور سعودی اتحادی افواج کے درمیان جھڑپوں میں متعدد افراد جاں بحق ہوچکے ہیں جبکہ سعودی حکام کا کہنا ہے کہ حوثی باغی کی جانب سے سرحدی علاقوں پر داغے گئے میزائل ایرانی ساختہ ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں