site
stats
عالمی خبریں

وزیراعلی یوگی آدیتیہ ناتھ نے تاج محل کو مسلمانوں کی نشانی قراردے دیا

اترپردیش : بھارت میں مسلمانوں کے بعد اب تاریخی عمارتیں بھی ہندو انتہا پسندوں کے نشانے پر ہے، اتر پردیش کے انتہا پسند وزیراعلیٰ یوگی آدیتیہ ناتھ نے دنیا کے عجوبوں میں شامل تاج محل کو مسلمانوں کی نشانی قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق انتہا پسند یوگی آدیتیہ ناتھ نے اترپردیش کا وزیراعلی بننے کے بعد مسلمانوں کا جینا مشکل کردیا ہے، گائے کے گوشت پر پابندی اور مسلمانوں پر سرعام تشدد کے بعد اب یوگی آدیتیہ ناتھ نے چھوڑا نیا شوشہ چھوڑ دیا۔

یوپی کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے دنیا بھر میں مشہور تاج محل کو ثقافت کا حصہ ماننے سے انکار کر دیا ہے اور کہا کہ ان کے لئے تاج محل ایک عمارت کے سوا کچھ نہیں ہے۔

ہندواتا کے علمبرداریوگی آدیتیہ ناتھ کا کہنا ہے تاج محل اور دیگرمیناروں والی عمارتوں کے ماڈل تحفے میں دینا بھارتی تہذیب نہیں، تاج محل کا شمار دنیا کے عجوبوں میں ہوتا ہے۔

اپنے سرپرست وزیراعظم نریندرمودی کی تعریفوں کے پل باندھتے ہوئے یوگی آدیتیہ ناتھ کا کہنا تھا مودی کا غیرملکی سربراہوں کوہندوؤں کی مقدس کتاب گیتا اوررامائن تحفے میں دینا قابل تعریف ہے۔

وزیراعظم نریندرمودی نے دورہ بھارت میں امریکی صدربراک اوباما کو گیتا تحفے میں دی تھی اورجب وہ خود جاپان گئے تو جاپانی بادشاہ اور وزیراعظم کے لئے گیتا لے کرگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top