The news is by your side.

Advertisement

ینگ ڈاکٹرز کی ہڑتال پانچویں روز بھی جاری

لاہور: ینگ ڈاکٹرز کی پنجاب کے سرکاری اسپتالوں میں ہڑتال پانچویں روز بھی جاری ،اوپی ڈیز اوران ڈور بند ہونے کی وجہ سے مریضوں کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ینگ ڈاکٹرز کی پنجاب کے سرکاری اسپتالوں میں ہڑتال پانچویں روز بھی جاری ہے جس کے باعث مریضوں کو شدید پریشانی کا سامنا ہے۔

دوسری جانب گجرات ، رحیم یار خان ، فیصل آباد اور ملتان میں بھی ینگ ڈاکٹرز سینٹرل انڈکشن پالیسی واپس لینے اور دیگر مطالبات کی منظوری کےلیے سراپا احتجاج ہیں۔

ادھر جناح اسپتال لاہور میں مریضوں کے اہلخانہ کا احتجاج کرتے ہوئے کہنا ہےکہ ہمیں کوئی سہولت نہیں دی جا رہی،محکمہ صحت اور ڈاکٹرز کی لڑائی میں ہمیں سزا نہ دی جائے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز لاہورہائی کورٹ میں ایک شہری کی جانب سے احتجاج کرنے والے ینگ ڈاکٹرز کے خلاف کارروائی کے لیے درخواست دائر کی گئی تھی۔


مذاکرات ناکام، ینگ ڈاکٹرزکا چوتھے روزبھی احتجاج، مریض پریشان


واضح رہے ینگ ڈاکٹرز سے مذاکرات میں ناکامی کے بعد محکمہ صحت نے کارروائی کرتے ہوئے ملتان اور لاہور میں اسپتالوں سےغیرحاضر ڈاکٹرز کو معطل کر دیا ہے اور دیگر نوٹس جاری کر دیے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں