site
stats
پاکستان

ینگ ڈاکٹرز کی ہڑتال کے خلاف عدالت میں درخواست دائر

لاہور: ینگ ڈاکٹر زکی ہڑتال اور ہسپتالوں کو بند کرنے کااقدام لاہور ہائی کورٹ میں چیلنج کردیا گیا، درخواست گزار کے مطابق ڈاکٹر کسی بھی صورت سروسز بند نہیں کرسکتے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ میں درخواست سید نجف عباس شاہ ایڈووکیٹ کی جانب سے دائر کی گئی جس میں کہا گیا ہےکہ ینگ ڈاکٹرز کے ایک گروہ نے لاہور کے ہسپتالوں اور سڑکوں کو مفلوج کر دیا ہے۔

درخواست میں مزید کہاگیا کہ تمام بڑے سرکاری ہسپتالوں میں ڈاکٹرز کی ہڑتال کے باعث ایمرجنسی اور آوٹ ڈور سروسز بند ہیں جس کی وجہ مریضوں کو شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے ۔

درخواست گزار نے موقف اختیار کیا ہے کہ قانون کے تحت ڈاکٹرز کسی بھی صورت سروسز بند نہیں کر سکتے۔ ہڑتال اور ایمرجنسی سروسز بند ہونے کی وجہ اب تک لاہور میں تین ہلاکتیں بھی ہو چکی ہیں جبکہ سڑکوں پر ینگ ڈاکٹرز کے احتجاج نے عوام کو شدید اذیت میں مبتلا کر دیا ہے اور مال روڈ سمیت اہم شاہراہوں پر آمد ورفت ناممکن بن چکی ہے۔

درخواست میں عدالت سے استدعا کی گئی ہے کہ حکومت کو ہڑتالی ڈاکٹرز کے خلاف کارروائی کرنے اور آئی جی پولیس کو مقدمات درج کرنے کا حکم دیا جائے. جبکہ پی ایم ڈی سی کو حکم دیا جائے کہ ہڑتالی ڈاکٹرز کے لائسنس منسوخ کر کے انھیں بلیک لسٹ کیا جائے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top