لاہور کے بعد اب کراچی کے ینگ ڈاکٹرز کا احتجاج کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

لاہور کے بعد اب کراچی کے ینگ ڈاکٹرز کا احتجاج کا اعلان

لاہور : پنجاب میں ینگ ڈاکٹرزکی ہڑتال دوسرے روز بھی جاری ہے، سروسزاسپتال کی ایمرجنسی تاحال بند ہے، ڈاکٹر اپنے مؤقف پر ڈٹ گئے، کراچی کے ینگ ڈاکٹرز نے بھی کل سے احتجاج کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں سرکاری اسپتالوں کے ڈاکٹر ایک بار پھر اپنے مطالبات کے حق میں احتجاج کررہے ہیں جس کے باعث مریضوں کو شدید مشکلات کا سامنا ہے، ینگ ڈاکٹرزکی ہڑتال کے باعث سروسزاسپتال کی ایمرجنسی تاحال بند ہے۔

محکمہ صحت بھی تاحال اسپتال کی ایمرجنسی کھلوانے میں ناکام ہوگیا، ینگ ڈاکٹرز بھی ہڑتال ختم نہ کرنے کے مؤقف پرڈٹ گئے، ینگ ڈاکٹرز نے ایمرجنسی کھولنے کا اعلان سیکریٹری صحت کے استعفے سے مشروط کردیا۔ ینگ ڈاکٹرزکا الزام ہے کہ سیکریٹری صحت کی ایماء پرڈاکٹرز کواغواء کی کوشش کی گئی،

انہوں نے کہا کہ ہم نےایک بیڈ ایک مریض کا مطالبہ کیاتھا،جس کی سزا ملی،انہوں نے کہا کہ سیکریٹری صحت کے مستعفی ہونے تک احتجاج جاری رہے گا۔

دوسری جانب لاہورینگ ڈاکٹرزکی ہڑتال کے بعد کراچی کے ینگ ڈاکٹرز نے بھی احتجاج کا فیصلہ کرلیا ہے، کراچی کے ینگ ڈاکٹرز سول اسپتال میں کل اوپی ڈیزکا بائیکاٹ کریں گے۔

ینگ ڈاکٹرزایسوسی ایشن کا کہنا ہے کہ آپریشن تھیٹر اوردیگرشعبہ جات بھی بند رہیں گے، وائی ڈی اے کے صدر ڈاکٹروارث نے میڈیا کو بتایا کہ حکومت کودی گئی مہلت ختم ہوچکی ہے۔

پوسٹ مینجمنٹ ڈاکٹرزکے اضافی اعزازیے کا نوٹیفکیشن جاری ہوچکا ہے، نوٹیفکیشن کے باوجود اضافی اعزازیہ فراہم نہیں کیا جارہا، ڈاکٹروارث کا کہنا تھا کہ حکومت سےایک ماہ تک مذاکرات کیےمگرکوئی حل نہیں نکلا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں