The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے ڈیپارٹمنٹل اسٹور میں آتشزدگی ، بالائی منزل پر پھنسا نوجوان دم توڑ گیا

کراچی : جیل چورنگی کےقریب ڈیپارٹمنٹل اسٹورمیں آتشزدگی کے نتیجے میں بالائی منزل پر نوجوان دھویں کے باعث دم توڑ گیا ، جاں بحق نوجوان انٹرویو دینے کےلئے آیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے جیل چورنگی کے قریب ڈیپارٹمنٹل اسٹور میں آگ لگنے کے واقعے میں اسٹور کی بالائی منزل پر پھنسا نوجوان دھویں کے باعث دم توڑ گیا۔

ریسکیوذرائع کا کہنا ہے کہ 6 گھنٹے بعد بھی آگ پرقابونہیں پایاجاسکا، نوجوان بالائی منزل پر آگ لگنےکے باعث محصورہوگیاتھا، جاں بحق نوجوان انٹرویو دینے کےلئے آیا تھا تاہم نوجوان کی لاش کواسنار کل کی مدد سے اتارا لیا گیا ہے۔

جیل چورنگی پر سپراسٹورمیں لگی آگ بجھانے کیلئے آپریشن جاری ہے، فائربریگیڈ کی جانب سے آگ کی شدت پرقابو پانےکیلئے فورم کا استعمال کیا جارہا ہے ، بڑی مقدار میں فوم متاثرہ اسٹور پہنچا دیا گیا۔

یاد رہے کراچی کے سپر اسٹور میں 11 بجے آگ لگنےکی اطلاع ملی تو سوک سینٹر فائر اسٹیشن نے فائر ٹینڈر روانہ کیے ، ، آگ کی شدت کو مدنظر رکھتے ہوئے اسے تیسرے درجے کی آگ قرار دے دیا گیا اور شہر بھر کے فائربریگیڈاسٹیشنز سے مدد طلب کی گئی، کےایم سی کے 11 فائر ٹینڈرز، واٹر باؤزر اور پاک بحریہ کےفائرٹینڈرز سمیت عملہ موجود ہے۔

حکام کا کہنا ہے کہ سپراسٹور کے اندر فائر سسٹم کی موجودگی کے حوالے سے جانچ پڑتال کی جائے گی اور آتشزدگی کےنتیجےمیں اسٹرکچرکونقصان پہنچنےکےحوالےسےجانچ کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں