The news is by your side.

Advertisement

لاہور میں پتنگ بازی کا خونی کھیل جاری ، قاتل ڈور نے ایک اور نوجوان کی جان لے لی

لاہور : قاتل ڈورنے ایک اور نوجوان کی جان لے لی، آئی پنجاب نے ایس ایچ اواقبال ٹاؤن توقیرانجم کو معطل کرکے محکمانہ کارروائی کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے دارلحکومت لاہور میں پتنگ بازی کا خونی کھیل جاری ہے ، رات گئے اقبال ٹاؤن میں پتنگ کی ڈور پھرنے سے 22 سالہ نوجوان جاں بحق ہوگیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ جاں بحق نوجوان کی شناخت دانیال یاسر کے نام سے ہوئی، دانیال کو زخمی حالت میں اسپتال منتقل کیاگیا جہاں وہ جانبرنہ ہو سکا۔

سی سی پی اوفیاض احمددیو نے اقبال ٹاؤن میں ڈور پھرنے سے شہری دانیال کے جاں بحق ہونے کے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے ڈی آئی جی آپریشنز سے رپورٹ طلب کرلی۔

سی سی پی اولاہور نے قیمتی انسانی جان کے نقصان پرگہرےدکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا پولیس انسدادپتنگ بازی ایکٹ پرسختی سےعمل درآمد یقینی بنائیں، کسی کو بھی انسانی جانوں سے کھیلنے کی اجازت نہیں دی جاسکتی،سی سی پی او

نوجوان کے تایا نے بتایا کہ دانیال کی دو ماہ قبل شادی ہوئی تھی، متوفی والدین کا اکلوتا سہارا اور دو بہنوں کا اکلوتا بھائی تھا، پولیس پتنگ بازی کی روک تھام کےلئےعملی اقدامات کرے۔

پولیس کے مطابق دانیال کی لاش کومردہ خانےمنتقل کردیاگیا ہے ، ورثا کی درخواست پر پوسٹ مارٹم کروایا جائے گا۔

اے آر وائی نیوزکی خبر پر آئی جی پنجاب نے فوری ایکشن لیتے ہوئے ایس ایچ اواقبال ٹاؤن توقیرانجم کو معطل کرکے محکمانہ کارروائی کا حکم دے دیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے گلے پر ڈور پھرنے سے نوجوان کے جاں بحق ہونے پر اظہار افسوس کرتے ہوئے انسپکٹر جنرل پولیس سے رپورٹ طلب کرلی۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ غفلت کےذمہ داروں کےخلاف سخت کارروائی کی جائے، پتنگ بازی پرپابندی کےقانون پرعملدرآمد یقینی بنایاجائے، پولیس پتنگ بازی کرنےوالوں کےخلاف کارروائی کرے، کاغذی کارروائی نہیں چلےگی، زیروٹالیرنس پالیسی اختیارکی جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں