The news is by your side.

Advertisement

سیلفی لینے کا شوق نوجوان کی جان لے گیا

چلاس: سیلفی لینے کا شوق نوجوان کی جان لے گیا ، لولوسر جھیل میں نوجوان سیلفی لیتے ہوئے پیر پھسلنے سے ڈوب کر جاں بحق ہوگیا، نوجوان کی لاش کوجھیل سے نکال لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق چلاس روڈ پر 3353 میٹر بلندی پر واقع لولوسر جھیل میں نوجوان سیلفی لے رہا تھا کہ اچانک پیر پھسلنے سے جھیل میں جاگرا، ریسکیو ذرائع کا کہنا ہے کہ نوجوان کی لاش کوجھیل سے نکال کر اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

24 گھنٹے کے دوران لالوسرجھیل میں 2 افراد ڈوب کرجاں بحق ہوچکےہیں ، انتظامیہ کی جانب سےلالوسرجیل میں حفاظتی انتظامات نہ ہونے کے برابر ہے۔

یاد رہے رواں سال فروری میں سیلفی کے جنون نے ایک اور نوجوان کی جان لے لی، آزاد کشمیر کے ضلع کوٹلی میں سیلفی لیتا ہوا بی اے کا طالب علم جاں بحق ہوگیا تھا ، 19سالہ حامد رضا دریائے پونچھ کے کنارے سیلفی لے رہا تھا کہ کنارے سے پھسل کر دریا میں جاگرا جس کے باعث موت واقع ہوگئی۔

خیال رہے ولوسر جھیل مانسہرہ سے ساڑھے 300 کلومیٹر دور واقع ہے اور سیاحوں کی توجہ کا مرکزہے، جھیل کا پانی شیشے کی طرح صاف ہے اور لولوسر کی برف سے ڈھکی پہاڑیوں کا عکس جب جھیل کے صاف پانی میں نظر آتا ہے تو دیکھنے والے انگشت بدانداں رہ جاتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں