The news is by your side.

Advertisement

نوجوانوں کو برفیلے پانی میں ڈوبنے سے بچالیا گیا، ویڈیو وائرل

برف کی تربیتی مشق دو نوعمر زیرتربیت نوجوانوں کیلیے حقیقی زندگی میں ریسکیو مشن میں بدل گئی، ریسکیو کارکنوں نے بروقت کارروائی کرکے انکی جان بچائی۔

یہ واقعہ ہے امریکی ریاست میسوری کے علاقے میری لینڈ ہائٹس کا جہاں میری لینڈ ہائٹس فائر فائٹرز پروٹیکشن ڈسٹرکٹ کے فائر فائٹرز کریو کوئر جھیل کا سفر کررہے تھے، ان کی مشقیں ختم ہی ہونے والی تھیں کہ انہوں نے دیکھا کہ زیرتربیت دو نوعمر جمی ہوئی جھیل کے پار بھاگ رہے ہیں۔

صرف چند منٹ میں ہی یہ منظر ایک خوفناک منظر میں بدل گیا جب اچانک برف ٹوٹ گئی اور دونوں نوجوان برفیلی جھیل میں گرگئے۔

فائر پروٹیکشن ڈسٹرکٹ نے فیس بک پر شیئر کیا کہ نوجوانوں کو خطرے میں دیکھ کر عملے کے دو ارکان دو سینئر ساتھیوں کے ہمراہ ان کی مدد کے لیے روانہ ہوئے اور جلد اس جگہ پہنچنے میں کامیاب ہوگئے جہاں نوجوان برفیلے پانی میں گرے تھے۔

فیس بک پر مزید لکھا گیا کہ چار ریسکیو ورکرز پر مشتمل عملہ مشکل میں پھنسے نوجوانوں کو نکالنے میں کامیاب رہا، میری لینڈ ہائٹس پولیس ڈیپارٹمنٹ کے افسران کا شکریہ جنہوں نے ریسکیو میں مدد کی۔

اس سارے واقعے کا پانچ منٹ کا کلپ یو ٹیوب پر شیئر کیا گیا جس کو اب تک ہزاروں لوگ دیکھ کر ریسکیو عملے کے جذبے کو سراہ چکے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک ریسکیو کارکن جمی ہوئی جھیل کے ٹوٹے ہوئے اس حصے کی جانب بڑھ رہا ہے جہاں نوجوان ڈوبا تھا اور اسے رسی کے ذریعے باہر نکال کر محفوظ مقام پر منتقل کیا جاتا ہے۔

ویڈیو کے دوسرے میں دکھایا گیا ہے کہ دو ریسکیو کارکن دوسرے نوجوان تک پہنچنے کے لیے جمے ہوئے پانی پر آہستہ آہستہ چل کر اس کی طرف بڑھنے کی کوشش کرتے ہیں یہاں بھی انہوں نے نوجوان کو بچانے کے لیے رسیوں کا استعمال کیا جسے محفوظ مقام پر موجود دوسرے ورکرز کھینچتے ہیں۔

 

اس حوالے سے فائر ڈیپارٹمنٹ نے ایک تنبیہہ بیان جاری کیا ہے جس میں ان کا کہنا ہے کہ ہم کہتے ہیں کہ برف سے دور رہو، بچ جانے والے یہ دونوں نوجوان خوش قسمت تھے کہ قریب ریسکیو عملہ تھا اور انہیں بروقت ریسکیو کرلیا گیا لیکن ہر بار ایسا نہیں ہوسکتا۔

فائر فائٹرز کی اس کارکردگی کو صارفین نے بھی بہت سراہا ہے۔
ایک صارف نے لکھا کہ ناقابل یقین، خدا کا شکر ہے کہ آپ ان دو نوجوانوں کو تربیت دے رہے تھے اور ان کا مشاہدہ کررہے تھے ، کوئی شک نہیں کہ فائر مینز نے ان کی جان بچالی

ایک اور صارف نے کہا یقیناْ یہ صحیح جگہ بروقت اقدام تھا اور اس کاوش میں شامل ہرایک کے لیے شاباش۔

Comments

یہ بھی پڑھیں