نوازشریف نے استعفے پرمشورہ مانگا تو ضروردیں گے، یوسف رضا گیلانی -
The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف نے استعفے پرمشورہ مانگا تو ضروردیں گے، یوسف رضا گیلانی

کراچی : سابق وزیراعظم اور پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما یوسف رضا گیلانی نے کہا ہے کہ نواز شریف پر سنگین الزامات ہیں اگر وہ مشورہ مانگیں گے تو دیں گے ورنہ نہیں،میں نہیں چاہتا جو کچھ میرے ساتھ ہوا وہ سب کے ساتھ ہو۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، پی ایس 114 کے امیدوار سعید غنی کی رہائش گاہ پر صحافیوں سے گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ تصادم کی فضا نہیں ہونی چاہئے، اداروں میں تصادم ہوا تو کچھ نہیں بچے گا، ہمیں اداروں کی بقاء کا خیال کرنا چاہئے۔

سابق وزیراعظم کا کہنا تھا کہ سپریم کورٹ کے معاملات میں نہیں پڑنا چاہتا، فیصلہ آنےدیں، پاناما کیس پر میرا مؤقف پارٹی کے موقف سے الگ نہیں، اس حوالے سے بلاول بھٹو زرداری نے واضح پیغام دے دیا ہے،پارٹی پالیسی کے ساتھ ہیں،۔

وزیراعظم کے استعفیٰ سے متعلق انہوں نے کہا کہ نوازشریف مشورہ مانگیں تو دیں گے ورنہ چپ رہیں گے، میں نے اپنے کیس میں اپیل کی اور نہ لڑائی کی، کیونکہ آئین کی پاسداری کا حلف اٹھایاتھا اس لئے خط نہیں لکھا، اپنے خلاف آنے والے عدالت کے فیصلے کو من و عن قبول کیا۔

یوسف رضا گیلانی نے کہا کہ مولانا فضل الرحمان ناراض نہیں، وہ حالات کے مطابق سیاست کر رہےہیں، پیپلزپارٹی اس وقت سب سے زیادہ متحرک ہے، آصف زرداری ملک میں نہیں تو اس کا مطلب یہ نہیں کہ ان کا پالیسی میں عمل دخل نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں