The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور چین کے نوجوانوں پر مشتمل یوتھ کمیٹی کے قیام کا فیصلہ

چین کی پاکستانی نوجوانوں کے وفد کو دورہ چین کی دعوت

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کی نوجوانوں کے لئےکوششیں رنگ لانے لگیں، پاکستان اور چین کے نوجوانوں پر مشتمل یوتھ کمیٹی کے قیام کا فیصلہ کرلیا گیا ، چین نے پاکستانی نوجوانوں کے وفد کو دورہ چین کی دعوت بھی دی، عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ چین کی جانب سےدعوت نامہ ملنانوجوانوں کے لئے بڑی کامیابی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کے دورہ چین کے مثبت اثرات نظر آنے لگے، پاکستان چین میں نوجوانوں کی فلاح وبہبود کے لئے سرکاری سطح پر اقدامات کا آغاز کر دیا اور دونوں ممالک کے نوجوانوں پر مشتمل یوتھ کمیٹی کے قیام کا فیصلہ کیا ہے، کمیٹی کے قیام کا فیصلہ وزیراعظم کے دورہ چین کے نتیجے میں کیاگیاہے۔

چین نے پاکستانی نوجوانوں کے وفد کو دورہ چین کی دعوت دے دی

چین نے پاکستانی نوجوانوں کےوفدکودورہ چین کی دعوت دی ہے اور تحریری طور پر پاکستانی دفترخارجہ کو آگاہ کردیا ہے۔

معاون خصوصی عثمان ڈاراور چینی سفیر نے ملاقات میں معاملات کو حتمی شکل دی ، عثمان ڈار نے کہا نوجوانوں کے درمیان تجربات کا تبادلہ اور رابطوں کو بڑھایاجائےگا، وزیراعظم کی ہدایت پر نوجوانوں کے لئے تاریخی اقدامات کررہے ہیں۔

معاون خصوصی کا مزید کہنا تھا کہ چین کی جانب سےدعوت نامہ ملنانوجوانوں کےلئےبڑی کامیابی ہے، ملائیشیااورجرمنی سمیت دیگرممالک سےبھی رابطے جاری ہیں، نوجوانوں کوترقی کےمیدان میں آگےدیکھناچاہتےہیں، سرکاری سطح پرچین کی دعوت قبول کرلی گئی ہے۔

یاد رہے 27 دسمبر 2018 کو نوجوانوں کی فلاح و بہبود سے متعلق پہلا اجلاس ہوا تھا ، اجلاس کے لیے پہلی مرتبہ چاروں صوبوں کے یوتھ منسٹرز، مشیر اور سیکریٹریز اکٹھے ہوئے تھے، جس میں صوبائی حکومتوں نے وفاق کے ساتھ مل کر پالیسی بنانے پر اتفاق کیا گیا تھا۔

اس موقع پر وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے یوتھ افیئرز عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ نوجوان ملک کا سرمایہ ہیں ان کا مستقبل محفوظ بنائیں گے، روزگار کی فراہمی کے لیے جامع منصوبہ بندی کرلی گئی ہے ، نوجوانوں کو نظر انداز کرنے کا سلسلہ ختم کر رہے ہیں۔

اس سے قبل وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ نوجوانوں کو تعلیم، صحت اور روزگار کی فراہمی حکومت کی اولین ترجیح ہے، نوجوان ملک کی تقدیر بدل سکتے ہیں۔

خیال رہے کہ عثمان ڈار کو اکتوبر میں وزیر اعظم یوتھ پروگرام کا چیئرمین تعینات کیا گیا تھا، بعد ازاں انہیں وزیر اعظم عمران خان نے اپنا معاون خصوصی برائے یوتھ افیئرز مقرر کیا تھا۔

وزیر اعظم نے نوجوانوں کے لیے قومی پالیسی لانے کا فیصلہ بھی کیا تھا، پالیسی کی تیاری کا ٹاسک عثمان ڈار کے سپرد کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں