نوجوان باکسر محمد وسیم کے نقش قدم پر چلیں، آرمی چیف قمر باجوہ
The news is by your side.

Advertisement

نوجوان باکسر محمد وسیم کے نقش قدم پر چلیں، آرمی چیف

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ نے کہا ہے کہ ملک کے نوجوانوں کو باکسر محمد وسیم کے نقش قدم پر چلتے ہوئے ملک کا نام روشن کرنا چاہیے۔

آئی ایس پی آر سے جاری اعلامیے کے مطابق سلور فلائی ویٹ چمیپئن محمد وسیم نے گورنمنٹ ہیڈ کوارٹر میں آرمی چیف آف اسٹاف جنرل قمر باجوہ سے ملاقات کی، اس موقع پر جنرل باجوہ نے محمد وسیم کی شاندار کارکردگی کو سراہا۔

آرمی چیف آف اسٹاف نے نوجوان نسل کو مشورہ دیا کہ وہ ملک کا نام روشن کرنے کے لیے محمد وسیم کے نقش قدم پر چلیں اور ملک کی نیک نام کا باعث بنیں ساتھ ہی انہوں نے امید ظاہر کی کہ نوجوان ملک کا نام روشن کریں گے۔

پڑھیں: ’’ کمانڈر سدرن کمانڈ کی باکسرمحمد وسیم کی ملاقات ‘‘

واضح رہے باکسرمحمد وسیم نےگزشتہ سال نومبرمیں ڈبلیو بی سی سلورفلائی ویٹ ٹائٹل کا بھی دفاع کیا تھا، محض پانچ عالمی مقابلوں کے بعد ورلڈ رینکنگ میں چوتھا نمبر حاصل کرنے پر باکسر محمد وسیم اور ان کے اہل خانہ اللہ کے حضور شکر گذار اور مزید کامیابیوں کے لیے قوم کی دعاؤں کے بھی طلب گار ہیں۔

مزید پڑھیں: ’’ اسپانسر دینے کے وعدے پورے نہیں کیے جارہے، باکسر محمد وسیم ‘‘

ناکافی سہولیات کے باوجود اپنی صلاحیتوں اور دن رات کی محنت سے ورلڈ رینکنگ میں چوتھی پوزیشن حاصل کرنے والے 29 سالہ محمد وسیم نے 2010 کو بھارت میں ہونے والے کامن ویلتھ گیمز میں پاکستان کی نمائندگی کر کے عالمی سطح پر توجہ حاصل کی اور پھر کامیابی کے منازل طے کرتے گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں