The news is by your side.

Advertisement

یوٹیوب نے برطانیہ سمیت کئی ممالک میں سبسکرپشن سروس کا آغازکردیا

یوٹیوب نےبرطانیہ سمیت دنیا کے ۱۱ ممالک میں سبسکرپشن پر مبنی میوز ک اور ویڈیو سروس کا آغا زکردیا ہے، قیمت نیٹ فلکس سے بھی زیادہ رکھی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیا کی سب سے بڑی آن لائن ویڈیو ویب سائٹ کی اس پریمئم سروس میں اشتہارات نہیں ہوں گے اور اسٹریمنگ کے بجائے انہیں ڈاؤن لوڈ کیا جاسکے گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ میوزک سروس کی قیمت مارکیٹ میں پہلے سے موجود اسپاٹ فائی، ایپل میوزک اور ٹائیڈل کی بنیادی سروس کے برابر ہوگی اور اس کے ساتھ ہی یو ٹیوب کا وسیع ویڈیو مواد محض تھوڑی سی اضافی قیمت کے ساتھ دستیاب ہوگا۔

اس پیکج میں 65 سیریز شامل ہوں گی جبکہ متعدد نامور یوٹیوب کانٹنٹ کری ایٹر بھی اس پیکج کا حصہ ہوں گے، ساتھ ہی ساتھ اس میں ہر ہفتے نئے اضافے بھی کیے جائیں گے۔

بتایا جارہا ہے کہ اس قیمت 11.99 پاؤنڈ فردِ واحد کے لیے اور پورے گھرانے کے لیے پلان کی قیمت 17.99 پاؤنڈ ہوگی جو کہ نیٹ فلکس اور ایمازون پرائم ویڈیو سے بھی زیادہ ہے، اب دیکھنا یہ ہے کہ یہ کمپنی کس طرح سے صارفین کو مارکیٹ سے زیادہ قیمتوں پر اپنی جانب متوجہ کرپائے گی ، یوٹیوب کے لیے سب سے بڑا چیلنج وہ صارفین ثابت ہوں گے جوکہ پہلے ہی اس نوعیت کی کسی سروس سے مطمئن ہیں اور اپنی سبسکرپشن تبدیل کرنے کی ضرورت محسوس نہیں کرتے۔

جن 11 ممالک میں فی الحال یہ سروس مہیا کی جارہی ہے ان میں کینیڈا ، آئر لینڈ ، فرانس، روس اور جرمنی شامل ہیں، وقت کے ساتھ ساتھ اس سروس کا دائرہ کار مزید ممالک تک بڑھایا جائے گا اور کمپنی کا ارادہ ہے کہ اسے گوگل پلے میوزک ایپ سے تبدیل کردیا جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں