The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ ریحام کی کتاب کو کبھی ایشو نہیں‌ بنائے گی، یہ ہماری پارٹی پالیسی ہے: زعیم قادری

نوازشریف اس قسم کی کتاب کی حمایت نہیں کریں گے

لاہور: مسلم لیگ ن کے سینئر رہنما زعیم قادری نے کہا ہے کہ ریحام کی کتاب کا چھپنا سماجی، اخلاقی اور مذہبی اعتبار سے غلط ہے.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کرتے ہوئے کیا. زعیم قادری کا کہنا تھا کہ ریحام خان کی کتاب کی مذمت کرتے ہیں، یہ ہماری پارٹی پوزیشن ہے.

انھوں نے ایک سوال کے جواب میں کہا کہ نوازشریف اس قسم کی کتاب کی حمایت نہیں کریں گے، نہ ہی اہمیت و فوقیت دیں گے، معذرت کے ساتھ اس کتاب میں ریحام خان خاتون ہونے کا ثبوت نہیں دے رہیں.

ان کا کہنا تھا کہ ریحام خان کی کتاب میں جو کچھ ہے، اس پرمزید بات نہ کی جائے، یہی بہتر ہے، ن لیگ ریحام کی کتاب کو ایشو نہیں‌ بنائی گئی، یہ ہماری پارٹی پالیسی ہے.

انھوں نے کہا کہ میں‌ نواز شریف اور شہبازشریف کو جانتا ہوں، پارٹی ریحام کی کتاب پر کبھی تبصرہ نہیں کرنے کا ارادہ رکھتی ہے.

ایک سوال کے جواب میں‌ انھوں نے کہا کہ ریحام خان نے علیحدگی کے بعد خود کہا تھا کہ سب کچھ بتاؤں گی، اس ضمن میں ہم پر الزام درست نہیں.


الیکشن کمیشن ریحام خان کی کتاب پر فوری پابندی لگائے، ترجمان تحریک انصاف


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں