The news is by your side.

Advertisement

زینب کے والد کا جے آئی ٹی کا سربراہ تبدیل کرنے کا مطالبہ

قصور : زینب کےوالد نے اپیل کی ہے کہ احتجاج کو پرامن رکھیں کسی املاک کو نقصان نہ پہنچائیں جبکہ جےآئی ٹی کو مسترد کرتے ہوئے مطالبہ کیا کہ سربراہ کسی اور کو بنایا جائے۔وقت پر کارروائی ہوتی تو آج میری بچی زندہ ہوتی۔

تفصیلات کے مطابق قصور میں زینب کے والد محمد امین نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ تفتیشی کمیٹی نے رابطہ کرکے ہمیں اعتماد میں لیا ہے، حکومت کی جانب سےایک جے آئی ٹی تشکیل دی گئی ہے۔

زینب کے والد نے اپیل کی کہ احتجاج کو پرامن رکھیں کسی املاک کو نقصان نہ پہنچائیں۔

محمد امین نے جےآئی ٹی کو مسترد کرتے ہوئے مطالبہ کیا کہ سربراہ کسی اور کو بنایا جائے، شہبازشریف نے بھی مجھے انصاف دلانے کا یقین دلایا، تحقیقات ہی بتائیں گی کہ ہم مطمئن ہیں یا نہیں ، آرمی چیف اورچیف جسٹس کے نوٹس لینے پر مطمئن ہوں۔

انکا مزید کہنا تھا کہ فوٹیج میں ملزم کی شناخت بھی ہوگئی مگر پولیس نےکچھ نہ کیا ، وقت پر کارروائی ہوتی تو آج میری بچی زندہ ہوتی، پہلے کے واقعات کےملزمان پکڑے جاتے تو آج ایسا نہ ہوتا۔

زینب کے والد نے کہا کہ زینب کے واقعے کے بعد لوگ اپنے بچوں کو لیکر خوف زدہ ہیں، لوگ کہتے ہیں ہم روزی روٹی کے لئے جائیں یا بچیوں کی حفاظت کریں، زینب کے قاتل کو پکڑا جائے تاکہ آئندہ ایسا دوبارہ نہ ہو۔


مزید پڑھیں :   ننھی زینب کاقصورکیاتھا، اللہ سے دعا ہے کسی کو بھی ایسی اذیت میں نہ ڈالے، والد زینب


اس سے قبل زینب کے والد کا کہنا تھا کہ ننھی زینب کا قصور کیا تھا، اللہ سے دعا ہے کسی کو بھی ایسی اذیت میں نہ ڈالے، ملزم پکڑنے کے لئے جو سرکاری طور پر کوششیں ہونی چاہئے تھی وہ نہیں ہوئی۔

انھوں نے کہا تھا کہ بچی کی گمشدگی کے بعد پولیس کوشش کرتی تو اغوا کاروں کو پکڑا جا سکتا تھا، ہمارا آج تک کسی کے ساتھ کوئی جھگڑا نہیں ہوا۔

زینب کے والد کا کہنا تھا کہ معصوم زینب کیلئےانصاف چاہتےہیں اورکوئی مطالبہ نہیں، ملزمان کوگرفتارکرکےعبرت کانشان بناناچاہیے، ملزمان کو ایسی سزا ملنی چاہیے تاکہ آئندہ کوئی ایسی جرات نہ کرسکے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں