The news is by your side.

Advertisement

ایک ہی گیند سے زرداری اور شہبازشریف کی وکٹیں گریں گی: عمران خان

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ میرا دل کہہ رہا ہے ایک ہی گیند سے آصف زرداری اور شہباز شریف کی وکٹیں گریں گی، 25 جولائی کو پاکستان کو ایک عظیم ملک بنائیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور کے علاقے سبزہ زار میں کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان کا کہنا تھا کہ قومی دولت کم جبکہ چور اور ڈاکو امیر ہوتے جارہے ہیں، 25 جولائی کو زرداری اور شہبازشریف کی سیاست ختم کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ پچیس جولائی کو ہمیشہ کے لیے ان کی سیاست اور ظلم کا خاتمہ ہوجائے گا، آپ کی کپتانی کر رہا ہوں، ہمیں چوروں کو شکست دینی ہے، یہاں کے این اے 126 میں میں نے اپنے بڑے زبردست گوریلے چھوڑے ہیں۔


خطرات کے پیشِ نظر عمران خان کی سیکورٹی بڑھا دی گئی


سربراہ پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ زرداری نے سندھ کو کھنڈر بنا کر رکھ دیا ہے، اندرون سندھ 75 فیصد لوگ غربت کی لکیر سے نیچے ہیں، 25 جولائی کو نظریے پر ٹھپہ لگانا ہے، کوئی دوستی، کوئی خاندان نہیں صرف نظریے پر ٹھپہ لگائیں۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ہر جانے والی حکومت خالی خزانہ اور فضل الرحمان چھوڑ کر جاتی ہے، چوروں اور ڈاکوؤں نے ہمیں مقروض بنا دیا ہے، آج 128 روپے کا ایک ڈالر ہوگیا ہے، سبز پاسپورٹ کی دنیا میں عزت کروانی ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم نے قائد اعظم کا پاکستان بنانا ہے، اس قوم کو ایک عظیم قوم بنائیں گے، چوروں اور لٹیروں کو ملک سے بھگائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں