The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری نے اپنے ساتھیوں کو خبردار کردیا

اسلام آباد : سابق صدر آصف زرداری نے اپنے ساتھیوں کو خبردارکرتے ہوئے کہا ہے کہ نومبر کا مہینہ انتہائی اہم ہے ، نومبراور آگے آنے والے مہینے سیاست میں اہم ہوں گے، سندھ حکومت کے سامنے رکاوٹ ڈالنے والے ناکام ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر آصف زرداری نے اپنے ساتھیوں کو ہدایت کرتے ہوئے کہا ہے کہ نومبر کا مہینہ انتہائی اہم ہے، دیکھو اور انتظار کرو، نومبر اور اس سے آگے آنے والے مہینے سیاست میں اہم ہوں گے۔

سابق صدر کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت کے سامنے رکاوٹیں ڈالنے والے ناکام ہوں گے ۔

گذشتہ روز سابق صدر آصف زرداری نے احتساب عدالت میں پیشی پر آزادی مارچ پر بلاول بھٹو سے طویل مشاورت کے بعد کہا کہ ہم مولانا کے مارچ کو سپورٹ کر رہے ہیں، انشاءاللّٰہ، ہماری دعائیں مولانا فضل الرحمان کے ساتھ ہیں۔

آصف زرداری کا کہنا تھا کہ مولانا فضل الرحمان کا مقصد واضح ہے، حکومت کو مزید وقت دینا ملک کے مفاد میں نہیں ، عوامی مسائل پر اپوزیشن کے پاس احتجاج کے سوا کوئی آپشن نہیں۔

سابق صدر نے کہا کہ تمام جمہوری پارٹیوں کو اب ملکر عملی جدوجہد کرنا ہوگی، کور کمیٹی اجلاس میں ملک و قوم کے مفاد میں فیصلے کئے جائیں گے، کاروباری طبقہ آرمی چیف سے ملاقات میں رو رہا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مولانا میرے دوست ہیں لیکن سیاست بلاول نے کرنی ہے، مولانا کی اپنی جماعت اور سیاست ہے، ہماری دوستی رہے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں