The news is by your side.

Advertisement

زخمی رونالڈ موبائل پر کیا دیکھ رہے تھے؟ ریال میڈرڈ کے کوچ زیڈان کا دلچسپ جواب

میڈرڈ: عالمی شہرت یافتہ فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو کی وہ تصویر انٹرنیٹ پر وائرل ہوگئی ہے، جس میں وہ دوران میچ زخمی حالت میں موبائل فون ہاتھ میں تھامے کھڑے ہیں۔ اب اس تصویر پر ریال میڈرڈ کے ہیڈ کوچ کا بیان سامنے آیا ہے۔

 تفصیلات کے مطابق ریال میڈرڈ کے ہیڈ کوچ زیڈان نے کہا ہے کہ کرسٹیانو رونالڈو زخمی ہونے پر موبائل پر اپنا چہرہ دیکھ رہے تھے تاکہ اندازہ لگا سکیں کہ زخم کتنا گہرا ہے اور کیا وہ  اس قابل ہیں کہ آگے کھیل سکیں۔

میچ کے بعد پریس کانفرس کرتے ہوئے زیڈان نے کہا کہ ڈریسنگ روم میں آنے کے بعد یہی الفاظ رونالڈو نے ان سے کہے تھے۔ انھوں نے بتایا کہ رونالڈو کے چہرے پر دو سے تین ٹانکے آئے ہیں۔ البتہ وہ مکمل صحت یاب ہیں۔

 

Zinedine

ان کا مزید کہنا تھا کہ کرسٹیانو رونالڈو آج ٹریننگ پریکٹس میں بھی شریک ہوئے، اس سے اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ ان کی نظر میں اسپینشن لیگ کا یہ سیزن کتنا اہم ہے۔

یاد رہے کہ چند روز قبل اسپینشن فٹبال لیگ میں ڈیپو ٹیو ولا کورونا سے میچ میں ریال میڈرڈ کے پرتگالی اسٹار کرسٹیانو رونالڈو چہرے پر شدید چوٹ لگنے پر میدان بدر ہوگئے تھے۔

فوری طور پر طبی امداد فراہم کرنے کے لیے جب ڈاکٹر میدان میں آئے تو رونالڈو نے ڈاکٹر کا موبائل لے کر اپنا خون آلود چہرہ دیکھا جس کے بعد ان کی یہ فوٹیج سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی تھی۔

خیال رہے انہیں یہ چوٹ حریف پلیئر فیبئن شارکا بوٹ سر پر لگنے سے پیش آئی تھی۔ ریال میڈرڈ نے یہ یہ مقابلہ1-7 کے جیتا تھا۔ میچ میں کرسٹیانو رونالڈون نے دو گول کئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں