The news is by your side.

Advertisement

دوہری شہریت کا قانون میری وجہ سے نہیں آیا ، زلفی بخاری

راولپنڈی : وزیر اعظم کے معاون خصوصی زلفی بخاری نے کہا دوہری شہریت کا قانون میری وجہ سے نہیں آیا، وزیراعظم کا دورہ امریکا بہت اہم تھا، دنیا کو پتہ چلنا چاہیے کہ امریکاپاکستان کو کس نظرسے دیکھتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کے معاون خصوصی زلفی بخاری نے راولپنڈی چیمبرز آف کامرس کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا پاکستان کو آگے بڑھنا ہے تو بزنس کمیونٹی کو آگے لیجانا ہے، ملک بنانے کے لیے مشکل فیصلے کرنے پڑتے ہیں، گھبرائیں نہیں 8ماہ میں ہم بحرانوں سے باہر آجائیں گے۔

ان حالات میں مشکلات سے نکلنے کے لیےٹیکس دینا ہوگا ، پی ٹی ڈی سیز کو کمرشل کررہے ہیں، پی ٹی ڈی سیز کوبزنس کمیونٹی کو دیں گے۔

ملک بنانے کے لیے مشکل فیصلے کرنے پڑتے ہیں، گھبرائیں نہیں 8ماہ میں ہم بحرانوں سے باہر آجائیں گے

وزیراعظم کا دورہ امریکابہت اہم تھا، دنیا کوپتہ چلنا چاہیے کہ امریکاپاکستان کو کس نظرسے دیکھتا ہے ، پوری دنیا نے دیکھا وزیراعظم کا ٹرمپ نے کیسے استقبال کیا ، آرمی چیف اوروزیراعظم ایک ساتھ امریکاگئے ، دونوں بتانا چاہتے تھے کہ سب ایک صفحے پر ہیں

وزیراعظم نے وعدہ کیا تھا گرین پاسپورٹ کو عزت دینی ہے ، عوام ٹیکس نظام میں آسانی چاہتے ہیں، ایف بی آر نے فکس ٹیکس کی تاجروں کو تجویز دی تھی۔

کشمیر کا حل یہ ہے اس میں ہم نے امن ڈھونڈنا ہے

سیاحت کوفروغ دینے کےلیےعملی اقدامات کرنے ہوں گے، انڈومنٹ فنڈ سیاحت کی ترقی کے لیے بنائے ہیں، پی ٹی ڈی سی کے ملازمین کو گولڈن ہینڈ شیک اسکیم دیں گے۔

فلیش مین ہوٹل کی جگہ فائیو سٹار ہوٹل بنائیں گے ، ٹوارزم بورڈ میں قابل افراد سے استفادہ کیا جارہا ہے، کشمیر کا حل یہ ہے اس میں ہم نے امن ڈھونڈنا ہے ، دہری شہریت کا قانون میری وجہ سے نہیں آیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں