The news is by your side.

Advertisement

کراچی سے پشاور پہنچنے والی پی آئی اے کی پرواز میں بم کی اطلاع

پشاور : کراچی سے پشاور پہنچنے والی پی آئی اے کی پرواز میں بم کی اطلاع پر سرچنگ کا عمل مکمل ہونے کے بعد سیکیورٹی اداروں اور بم ڈسپوزل اسکواڈ نے طیارے کو کلیئر قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی سے پشاور پہنچنے والی پی آئی اے کی پرواز میں بم کی اطلاع پرپشاور ایئرپورٹ پر عملے کی دوڑیں لگ گئی ایئرپورٹ پر ایمرجنسی نافذکردی گئی تھی ، پرواز پی کے350کراچی سے پشاور آرہی تھی لینڈنگ سے پندرہ منٹ قبل بم کی موجودگی کی اطلاع کراچی فلائٹ ڈسپیج پر موصول ہوئی۔

کپتان نے ضروری حفاظتی اقدامات کے بارے میں کنٹرول ٹاور کو آگاہ کیاکہ طیارے میں بم کی اطلاع ہے طیارے کو فوری اترنے کی اجازت دی جائے ، کنٹرول ٹاور نے ایئرپورٹ پر ایمرجنسی نافذ کرتے ہوئے طیارے کو پشاور ایئرپورٹ پر اترنے کی اجازت دی، جس پر ایئرپورٹ پر فائر بریگیڈ اور دگر ریسکیو ادارے طلب کرلئے گئے تھے۔

طیارے کو پشاور ایئرپورٹ کے رن وے سے دور کھڑا کرکے مسافروں کو اتار لیا گیا، اور سی اے اے ،اے ایس ایف،بم ڈسپوزل اسکواڈ اور سیکیورٹی اداروں نے طیارے کو اپنے گھیرے میں لیکر سرچنگ کا عمل شروع کردیا۔

پشاور ایئرپورٹ پر پی آئی اے کے طیارے کی سرچنگ کا عمل مکمل ہونے کے بعد سیکیورٹی اداروں اور بم ڈسپوزل اسکواڈ نے طیارے کو کلیئر قرار دے دیا۔

مزید پڑھیں : پی آئی اے کا طیارہ بڑے حادثے سے بال بال بچ گیا

گذشتہ روز پی آئی اے کا طیارہ بڑے حادثے سے بال بال بچ گیا تھا اور پائلٹ کے کمال مہارت کا مظاہرہ کرتے ہوئے طیارے کو بحفاظت اسلام آباد ائرپورٹ پر اتار لیا تھا۔

قومی ایئرلائن کی کراچی سے اسلام آباد جانے والی پرواز پی کے370کے کیبن کا آکسیجن پریشر کم ہو گیا، پریشر کم ہونے سے ایئر بس اے320 جہاز کی کمزور ونڈ اسکرین میں بھی کریک پڑ گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں