The news is by your side.

کوارٹر فائنل لائن اپ مکمل، کون سی ٹیم کس کے مدمقابل ہوگی؟

فیفا ورلڈ کپ 2022 کا پری کوارٹر فائنل مرحلہ ختم اور کوارٹر فائنل کی لائن اپ مکمل ہوگئی یہ مقابلے 9 اور 10 دسمبر کو ہوں گے۔

قطر میں جاری دنیا کے سب سے مقبول کھیل فٹبال ورلڈ کپ کے مقابلوں میں مزید سنسنی آنے والی ہے اور پری کوارٹر فائنل کا مرحلہ ختم ہونے کے ساتھ ہی کوارٹر فائنل کی لائن اپ مکمل ہوگئی۔ اس مرحلے میں 8 ٹیمیں چار میچز میں ایک دوسرے کے مدقابل ہوں گی۔ یہ میچز 9 اور 10 دسمبر کو کھیلے جائیں گے۔

فیفا ورلڈ کپ کے اگلے مرحلے کے لیے دفاعی چیمپئن فرانس، سابق عالمی چمیپئن پرتگال، برازیل، ارجنٹینا کے علاوہ کروشیا، نیدر لینڈ، انگلینڈ اور مراکش نے کوالیفائی کیا ہے۔ ان میں مراکش واحد ٹیم ہے جو پہلی بار کوارٹر فائنل میں پہنچی ہے۔

کوارٹر فائنل مرحلے کا پہلا میچ برازیل اور کروشیا کے مابین 9 دسمبر کو کھیلا جائے گا۔ اسی روز ارجنٹینا اور نیدر لینڈ ایک دوسرے کے مدمقابل ہوں گی۔ فاتح ٹیمیں سیمی فائنل اور ناکام گھروں کو واپس جائیں گی۔

دوسرے روز فٹبال کی بادشاہت کا تاج سجانے کی جنگ میں پرتگال پہلی بار کوارٹر فائنل کھیلنے والی مراکش کا سامنا کرے گی جب کہ دوسرے میچ میں دفاعی چیمپئن اپنے اعزاز کے دفاع کیلیے سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے عزم کے ساتھ انگلینڈ کے خلاف میدان میں اترے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کپتان رونالڈو کے بغیر بھی پرتگال نے سوئٹزر لینڈ کو با آسانی زیر کرلیا

میگا ایونٹ کے تمام میچ اے اسپورٹس اور اے آر وائی زیپ پر براہ راست دکھائے جا رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں