عوام کوپتا ہے کہ عمران خان کتنےصادق اورامین ہیں: نواز شریفNawaz
The news is by your side.

Advertisement

عوام کوپتا ہے کہ عمران خان کتنے صادق اور امین ہیں: نواز شریف

ہری پور:سابق وزیراعظم نوازشریف نے عدلیہ پرتنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ چند افراد نے مجھےاقامے پر گھربھیج دیا، لاڈلے نے ہمیشہ گالیوں کی سیاست کی ہے،عوام کوپتا ہے کہ عمران خان کتنے صادق اورامین ہیں۔

ان خیالات کا اظہار سابق نااہل وزیر اعظم میاں نواز شریف نے ہری پور کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ لاہور میں سارے لٹیرےایک جگہ جمع ہوگئے تھے، لاہورمیں جلسہ کرنے والوں کے اصول اور سیاست کہاں گئی، لاہورمیں کرسیاں خالی تھیں، یہاں ایک بھی کرسی خالی نہیں۔

انھوں نے حاضرین کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف ہری پورکےعوام کی محبت کبھی نہیں بھولے گا، زندگی بھر آپ کی خدمت کرتا رہے گا، وزیراعظم شاہد خاقان سے کہا ہے، ہزارہ موٹروے کا افتتاح آپ کو کرنا ہے۔

ڈرنے والے نہیں، ماضی کی طرح آج بھی جھوٹے مقدمات کا سامنا کریں گے: نواز شریف

انھوں نے اپنے حریفوں سے سوال کیا کہ خیبرپختون خواحکومت نے اب تک کیا کیا، صوبےمیں تمہاری حکومت ہے اور موٹروے نوازشریف بنارہا ہے۔ دل دکھی ہے، جذبے سےخدمت کررہا تھا، کچھ لوگوں نے صلہ اچھا نہیں دیا۔

انھوں نے کہا کہ کنٹینرپرکھڑے ہوکرلوگوں کو گالیاں دیں، جیل میں ڈالنے کی دھمکیاں دیں، اللہ نےچاہا تو تم خودجیل جاؤ گے، وہ وقت دورنہیں ہے، ان ججزکوسلام پیش کرتا ہوں، جنہوں نےعمران کوصادق اورامین قراردیا۔

نواز شریف اور مریم نواز کے خلاف توہین عدالت کی درخواست دائر

نوازشریف نے ہری پورجلسےمیں گھراسکیم کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ جن لوگوں کے پاس گھرنہیں، ان کوچھت دینا اپنے ذمے لوں گا،  ہم نےدھرنوں کے باوجود اتنے ترقیاتی کام کیے، انہوں نے اسکول بنانےکے بجائے بند کر دیے ہیں، مجھے 200 درخت بتادو کہاں لگائےہیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں