پی ایس ایل تھری پر بکیز کا حملہ، پی سی بی اینٹی کرپشن یونٹ حرکت میں‌ آگیا PCB
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل پربنگلادیشی بکی کا حملہ، پی سی بی اینٹی کرپشن یونٹ حرکت میں‌ آگیا

دبئی: بھارتی اور بنگلادیشی بکیز نے عالمی کرکٹ کے میگا ایونٹ پی سی ایل کے تیسرے ایڈیشن پر حملہ کر دیا، مگر پاکستان کرکٹ بورڈ کے اینٹی کرپشن یونٹ نے فوری کارروائی کرتے ہوئے حملہ ناکام بنا دیا۔

اے آر وائی کے نمائندے شاہد ہاشمی کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ کے اینٹی کرپشن یونٹ نے بنگلادیش سے تعلق رکھنے والے ایک بکی کو میدان سے حراست میں لے لیا، جس نے پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کو کرپشن سے گہنا کی کوشش کی تھی۔

ذرایع کے مطابق بکی موبائل فون پر میچ سے متعلق معلومات کسی کو فراہم کر رہا تھا۔واضح رہے کہ موبائل فون کے ذریعے سٹیڈیم سے بکیز کو معلومات فراہم کرنے کو ’پچ سائیڈنگ‘ کہا جاتا ہے۔

پی سی بی ذرایع کے مطابق عمر نامی بکی نے پی سی ایل کھیلنے والے پاکستانی اور غیرملکی کھلاڑیوں سے سوشل میڈیا پر رابطہ کرنے کی کوشش کی تھی، یہ وہ کھلاڑی تھے، جو گذشتہ برس نومبر دسمبر میں بنگلادیش پریمیر لیگ کھیل چکے تھے۔ یاد رہے کہ گذشتہ برس ڈھاکا اور چٹاگانگ سے سو سے زائد بھارتی بکیز پکڑے گئے تھے۔


اسپاٹ‌ فکسنگ: خالد لطیف نے بکی سے 2 بار ملاقات کی، تفصیلی فیصلہ جاری


واضح رہے کہ گذشتہ برس ہونے والی پاکستان سپر لیگ کے دوسرے سیزن کے حسن کو اسپاٹ فکسنگ نے داغ دار کرنے کی کوشش کی تھی، اسپاٹ فکسنگ اسکینڈل کی وجہ سے پانچ کرکٹرز کو سزا سمیت بھاری جرمانے کی سزائیں ہوئی تھیں۔

تجزیہ کاروں‌ کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ کو ابتدا ہی اسے اس قسم کی اطلاعات مل رہی تھیں، جس کی وجہ سے اینٹی کرپشن یونٹ بکیز کی سرگرمیوں پر نظر رکھے ہوئے تھا. پی سی بی اینٹی کرپشن یونٹ نے آئی سی سی کو بھی صورت حال سے آگاہ کردیا۔ پی ایس ایل سیزن ٹو میں اسپاٹ فکسنگ اسکینڈل کی وجہ سے پانچ کرکٹرز کو سزا سمیت بھاری جرمانے کی سزائیں ہوچکی ہیں۔


اسپاٹ فکسنگ کیس: محمد عرفان نے بکیز سے رابطوں کا اعتراف کرلیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں