The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فائیو کے ٹکٹس کوریئر سروس کی برانچز پر بھی ملنا شروع

لاہور : پاکستان میں شائقین کرکٹ کیلئے اچھی خبر آگئی، پی ایس ایل فائیو کے ٹکٹس اب کوریئر سروس کی برانچز پر بھی دستیاب ہیں، ٹکٹوں کے حصول کیلئے کرکٹ فینز کوریئر سروس کی برانچز پہنچاشروع ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق ایچ بی ایل پی ایس ایل سیزن 5 کے لیے آن لائن ٹکٹ کی فروخت 20 جنوری کی رات 8 بجے سے ملنا شروع ہوچکے ہیں جو آج 28 جنوری سے کوریئر سینٹرز کی منتخب برانچز پر بھی دستیاب ہوں گے۔

کرکٹ کے سب سے بڑے میلے پی ایس ایل فائیو کا جنون سرچڑھ کے بولنے لگا، پی ایس ایل فائیو کے ٹکٹوں کی فروخت کا دوسرا مرحلہ شروع ہوگیا، ملک بھر میں کوریئر سروس کی برانچز پر کرکٹ کے دیوانے ٹکٹ خرید نے پہنچ گئے۔

اس سلسلے میں افتتاحی تقریب اور پہلے میچ کے ٹکٹ کی سب سے زیادہ مانگ ہے۔ شائقین صبح سویرے ہی لائن میں لگ گئے۔ لاہور میں بارش بھی کرکٹ کے فینز کو ٹکٹوں کے حصول سے نہ روک سکی۔

پی ایس ایل فائیو کا خصوصی ترانہ “تیار ہیں” بھی ریلیز ہونے کو تیار ہے، یہ ترانہ معروف گلوکار علی عظمت ،عارف لوہار، ہارون اور عاصم اظہر نے گایا ہے۔ پی ایس ایل فائیو کا خصوصی ترانہ آج رات آٹھ بج کر پچپن منٹ پر ریلیز ہوگا۔

یاد رہے کہ پاکستان سپر لیگ 2020 کا شیڈول جاری کردیا گیا تھا، کراچی کنگز اپنا پہلا میچ 21 فروری کو پشاور زلمی کے ساتھ کھیلے گی۔

پی ایس ایل 2020 کا آغاز 20 فروری سے ہوگا، 4 مقامات پر 34 میچز کھیلے جائیں گے، ایونٹ کے 14 میچز لاہور، 9 کراچی، 8 راولپنڈی اور 3 ملتان میں ہوں گے۔

مزید پڑھیں : پی ایس ایل 5 کے لیے آن لائن ٹکٹ کی فروخت کا آغاز

دونوں ایلی منیٹر میچز بھی لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے جائیں گے جبکہ پی ایس ایل 5 کا فائنل بھی 22 مارچ کو قذافی اسٹیڈیم لاہور میں ہوگا۔ ٹکٹوں کی فروخت 20 جنوری سے شروع ہوگی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں