The news is by your side.

Advertisement

دو لاکھ روپے میں خریدی جانے والی چھپکلیوں کی دھوم، تصاویر وائرل

نئی دہلی: بھارتی ریاست مدھیا پردیش میں چھپکلیاں پالنے کےشوقین شخص نے  عجیب الخلقت چھپکلیوں کا مہنگا جوڑا خرید کر سب کو ورطہ حیرت میں ڈال دیا۔

چھپکلی کا شمار اُن جانوروں یا حشرات الارض میں ہوتا ہے جنہیں گھروں میں پالنے کا تو تصور ہی نہیں کیا جاسکتا تاہم بھارت کی ریاست مدھیا پردیش میں ایک شخص ایسا ہے جس کے سر پر چھپکلیاں پانے کا شوق سوار ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق راجو سگر نامی شہری جن کی اندور شہر میں جوس کی دکان ہے انہوں نے کموڈو ڈریگن (بڑی چھپکلیوں) کا جوڑا دو لاکھ روپے ادا کر کے خریدا اور سب کو حیران کردیا۔

چھپکلیوں کے جوڑے کا چرچا اس قدر ہوا کہ لوگ دور دراز علاقوں سے اسے دیکھنے آنے لگے اور ان کی بہت سی تصاویر بنائیں۔ دکان کے مالک نے بتایا کہ انہوں نے جوڑا شوق پورا کرنے کے لیے منگوایا تاہم جب سے دونوں کموڈو ڈریگن کو نمائش کے لیے رکھا حیران کُن طور پر اُن کی دکان پر گاہگوں کا رش لگ گیا اور وہ ساتھ ساتھ جوس بھی خرید کر پی رہے ہیں۔

مالک نے ایک چھپکلی کو اٹھا کر اپنے گاندھے پر بیٹھایا اور کہا کہ یہ دیکھنے میں بہت خطرناک لگ رہی ہیں مگر دراصل ایسا نہیں ہے، یہ ہم سے ناراض نہیں ہوتیں۔ اُن کا کہنا تھا کہ یہ گاجر، شاول اور دیگر سبزیاں کھاتی ہیں اور بعض اوقات انہیں غذا کے لیے کیڑے مکوڑے بھی دینے پڑتے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر عجیب الخلقت چھپکلیوں کی تصاویر وائرل ہوئیں تو لوگ ورطہ حیرت میں مبتلا ہوگئے، ویڈیوز اور تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ڈریگن آرام سے گھوم پھر رہے ہیں اور لوگ انہیں پیار بھی کررہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں