الیکشن 2018: ویسٹ انڈیز کے لیجنڈ کرکٹر کی عمران خان کو مبارک باد
The news is by your side.

Advertisement

الیکشن 2018: ویسٹ انڈیز کے لیجنڈ کرکٹر کی عمران خان کو مبارک باد

اسلام آباد: ویسٹ انڈیز کے لیجنڈ کرکٹر سر ووین رچرڈ نے عمران خان کو عام انتخابات میں ملنے والی کامیابی پر مبارک باد پیش کرتے ہوئے مستقبل میں نیک خواہشات کا استعمال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق عام انتخابات 2018 میں تحریک انصاف کے قومی و صوبائی اسمبلی کی نشستوں پر واضح اکثریت حاصل کیں، جس کے بعد پی ٹی آئی خیبرپختونخواہ اور پنجاب میں پہلی سندھ اور بلوچستان کی دوسری بڑی جماعت بن گئی۔

عمران خان نے قومی اسمبلی میں اکثریت ملنے کے بعد قوم سے خطاب کیا جسے نہ صرف پاکستانیوں بلکہ غیر ملکیوں نے بھی بہت زیادہ سراہا اور اسے پاکستان کے روشن مستقبل کا عکاس قرار دیا۔

مزید پڑھیں: ترک صدر کا عمران خان کو فون، جیت پر مبارک باد

تحریک انصاف کے چیئرمین کو دنیا بھر سے نامور شخصیات اور کرکٹرز کی جانب سے مبارک باد اور نیک خواہشات کے پیغامات موصول ہوئے، سعودی عرب، چین، بھارت، افغانستان، ترکی، کینیڈا کے سربراہان نے بھی کپتان کو مبارک باد دی۔

عمران خان کے ساتھ کرکٹ کھیلنے والے یا دنیائے کھیل سے وابستہ افراد نے بھی ممکنہ وزیراعظم بننے پر چیئرمین پی ٹی آئی کو مبارک باد پیش کررہے ہیں، اس ضمن میں ویسٹ انڈین ٹیم کے لیجنڈ کرکٹر نے بھی کپتان کو واضح اکثریت حاصل کرنے پر مبارک باد کا پیغام شیئر کیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ووین رچرڈ نے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں اُن کا آڈیو پیغام ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سرفراز کی قیادت میں‌ کھلاڑیوں‌ کی بنی گالہ آمد، مبارکباد

ویسٹ انڈین کرکٹر کا کہنا تھا کہ ’مجھے معلوم ہے کہ میں نے کئی عرصے سے آپ کے خلاف میچز نہیں کھیلے مگر یہ جانتا ہوں کہ آپ ہی وہ واحد سبقت رکھنے والے لوگوں میں سے ایک ہیں جس سے میرا سامنا ہوتا‘۔

’جیسے کرکٹ کے میدان میں آپ کے اندر جذبہ دیکھا یہی خاصیت آپ کی سیاسی میدان میں بھی نظر آئی، امید ہے کہ آپ کی قیادت میں ملک اور شہریوں کی مشکلات کو دور کرے گی اور خدا آپ کی مدد بھی کرے گا! انشاء اللہ‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں