site
stats
عالمی خبریں

امریکی صدرٹرمپ نےشمالی کوریا کو دہشت گردریاست قراردےدیا

واشنگٹن : امریکی صدرٹرمپ نے شمالی کوریا کو دہشت گردریاست قراردے دیا اور کہا کہ شمالی کوریا پربڑے پیمانے پرپابندیاں عائد کی جائیں گی، جنکا اعلان آج کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ نے شمالی کوریا کو دہشتگردوں کو تعاون فراہم کرنے والی ریاست قراردے دیا، شمالی کوریا کے خلاف امریکا پابندیوں کا اعلان آج کرے گا۔

ڈونلڈٹرمپ کا کہنا ہے کہ شمالی کوریا دنیا میں دہشت گردی کوفروغ دے رہا ہے، ایسا بہت پہلے ہو جانا چاہیے تھا۔

امریکی صدر نے شمالی کوریا کے جوہری پروگرام کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے اسے بین الاقوامی دہشت گرد عمل قرار دیا اور کہا کہ شمالی کوریا نے متعدد بار بین الاقوامی سطح پر دہشت گردی کی حمایت کی، اسے فوری طور پر اپنے جوہری پروگرام کو بند کرنا چاہیے۔

دوسری جانب شمالی کوریا کے رہنما کم جانگ تمام پابندیوں کے باوجود جوہری پروگرام اور میزائل تجربات کا سلسلہ جاری رکھنے کے لئے پرعزم ہیں۔

خیال رہے کہ شمالی کوریا کو9 سال قبل 2008میں امریکی صدر جارج ڈبلیو بش کے دور میں اس لسٹ سے ہٹایا گیا تھا۔

اس سے قبل امریکی صدر نے شمالی کوریا کا تنازع حل کرنے کے لیے چین کو اقدامات تیز کرنے کی ضرورت پر زور دیا تھا۔


مزید پڑھیں :  کم جونگ کی شان میں گستاخی‘ امریکی صدر ٹرمپ کو سزائے موت


چند روز قبل شمالی کوریا نے سربراہ’ کم جونگ ان‘ کی شان میں گستاخی کرنے پر امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے لیے موت کی سزا تجویز کی تھی اور کہا تھا کہ امریکی صدر نے ایسا جرم کیا ہے جس کی معافی کسی صورت ممکن نہیں ہے۔

یاد رہے کہ شمالی کوریا کے چھٹے جوہری تجربے کے بعد امریکہ سمیت عالمی برادری سخت تشویش میں مبتلا ہے ، اسی تشویش کے پیش نظر امریکہ نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں شمالی کوریا پر نئی پابندیوں کی تجویز پیش کی تھی۔

اقوام متحدہ نے متفقہ طور پر شمالی کوریا پر نئی پابندیاں عائد کرنے کی منظوری دی تھی، نئی پابندیوں میں شمالی کوریا کی توانائی اور ٹیکسٹائل انڈسٹری کو نشانہ بنایا گیاتھا۔

جس کے بعد اقوام متحدہ میں شمالی کوریا کے سفیر نے اقوام متحدہ کی نئی پابندیوں کے جواب میں اپنے بیان میں کہا تھا کہ پابندیوں کی غیر قانونی قرارداد کو مسترد کرتے ہیں، شمالی کوریا کے آئندہ اقدامات سے امریکا کو اتنی تکلیف پہنچے گی، جو اس نے پہلے کبھی نہیں سہی ہوگی۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز شمالی کوریا نے ہائیڈروجن بم کا کامیاب تجربہ کیا تھا جس کے بعد شمالی کوریا میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے تھے جن کی شدت ریکٹر اسکیل پر 6.3 ریکارڈ کی گئی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top