The news is by your side.

Advertisement

اسٹریٹ چلڈرن کے خاتمے کے لئے مل کر کام کرنا ہوگا، ریحام خان

لاہور : چیئر مین پی ٹی آئی عمران خان کی اہلیہ ریحام خان کا کہنا ہےکہ اسٹریٹ چلڈرن کے خاتمے کے لئے ہمیں ملکر کام کرنا ہوگا۔

لاہور میں  اسٹریٹ چلڈرن کے حوالے سے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کی مقبولیت کم نہیں بلکہ بڑھی ہے۔ ریحام خان کا کہنا تھا کہ پاکستان تحریک انصاف واحد جماعت ہے جہاں پارٹی الیکشن ہوتے ہیں۔

اپنے خطاب میں ریحام خان نے اسٹریٹ چلڈرن کو اپنے بچے قرار دیا۔ ان کا کہنا تھا ان کے خواب ہم نے چھینے ہیں اور ہم نے ہی ان کو واپس دلانا ہے۔

یہ اسٹریٹ چلڈرن نہیں ہمارے بچے ہیں ،ریحام خان نے کہا کہ بچوں کا مستقبل کوڑے کا ڈھیر نہیں ہونا چاہئے ، ریحام خان نے کہا ہر بات کو سیاسی رنگ نہیں دینا چاہئے۔

ایئر کنڈیشنڈ اور کالے شیشے والی گاڑیوں میں بیٹھ کر بچوں کے مسائل کا احساس نہیں ہوتا۔شادی کے بعد ریحام خان پہلی بار لاہور پہنچیں اور اسٹریٹ چلڈرن کے حوالے سے تقریب میں شرکت کی ۔

بچوں کے ساتھ تصویریں بنوائیں اوران میں گھل مل گئیں ۔ ریحام خان کو اپنے درمیان پا کر بچوں کی خوشی بھی دیدنی تھی ، تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ریحام خان نے کہا کہ بے سہارا بچے صرف حکومت کی ہی نہیں ، ہم سب کی ذمہ داری ہیں ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں