The news is by your side.

Advertisement

الطاف حسین کی کوئٹہ ائیربیسز پر حملوں کی سخت مذمت

متحدہ قومی موومنٹ کے قائدالطاف حسین اور وزیراعلی پنجاب نے کوئٹہ میں سمنگلی ائیربیس اورخالدآرمی ایوی ایشن بیس پردہشت گرد حملوں کی سخت مذمت کرتے ہوئے اسےملک کی سلامتی پر کھلا حملہ قرار دیا ہے ۔

قائدالطا ف حسین نے کہا کہ شمالی وزیرستان میں جاری آپریشن ضرب عضب کے باوجود دہشت گردوں کا سمنگلی ایئر بیس اور خالد آرمی ایوی ایشن پر حملہ کرنا کھلی دہشت گردی ہے اور یہ حملے ملک کو عدم استحکام سے دوچار کرنے کی گھناؤنی سازش کا تسلسل ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ سیکورٹی فورسز نے سمنگلی ایئر بیس اور خالد آرمی ایوی ایشن بیس پر دہشت گردوں کے حملوں کو جس جواں مردی سے ناکام بنایا اور ان کا قلع قمع کیا اس پر سیکورٹی فورسز کے افسران اور اہلکاروں کو جس قدر خراج تحسین پیش کیاجائے کم ہے ۔

انہوں نے کہاکہ دہشت گردوں کے بیک وقت حملوں کی بدترین ناکامی سے ثابت ہوگیا ہے کہ سیکورٹی فورسز کی بہادری ، جرات اور حب الوطنی کے سامنے دہشت گرد اپنے مذموم مقاصد میں کبھی کامیاب نہیں ہوسکتے ۔

انہوں نے دہشت گردوں کے حملے میں متعدد سیکورٹی اہلکاروں اور دیگر افراد کے زخمی ہونے پر دلی ہمدردی کا اظہار کیا اور زخمیوں کی جلد ومکمل صحت یابی کیلئے دعا کی ۔

الطاف حسین نے وفاقی اور صوبائی حکومت بلوچستان سے مطالبہ کیا کہ کوئٹہ میں سمنگلی ایئر بیس اور خالد آرمی ایوی ایشن پر ایک ساتھ حملوں میں ملوث دہشت گردوں کے سر پرستوں کو فی الفور گرفتار کیاجائے اور ملک بھر سے دہشت گردی کے نیٹ ورک کے خاتمے کیلئے مثبت اور ٹھوس اقدامات بروئے کار لائے جائیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں