The news is by your side.

Advertisement

امریکہ کے خصوصی نمائندے کی اہم شخصیات سے الوداعی ملاقاتیں

اسلام آباد : آرمی چیف جنرل راحیل شریف ،چوہدری نثاراور مشیر خارجہ سرتاج عزیز سےامریکا کے خصوصی نمائندہ جیمز ڈوبنز نے الگ الگ ملاقاتیں کیں، ملاقات میں ملکی اور خطے کی سلامتی کی مجموعی صورتحال پرتبادلہ خیال کیا گیا۔

آرمی چیف جنرل راحیل شریف سے امریکہ کے نمائندوں خصوصی جیمز ڈوبنز نے اسلام آباد میں ملاقات کی، ملاقات میں افغانستان میں صدارتی انتخابات کے بعد کی صورتحال پر تبادلہ خیا ل کیا گیا، خطے کی سیکیورٹی صورتحال اور پاک افغان سرحد پر کو آرڈی نیشن کو مزید مضبوط بنانے پر بھی بات چیت ہوئی۔

وزیر داخلہ چوہدری نثار سےبھی امریکی نمائندہ خصوصی جیمز ڈوبنز نے اسلام آبادمیں ملاقات کی، جس میں ملک کی اور خطے کی سلامتی کی مجموعی صورتحال پرتبادلہ خیال کیا گیا، اس موقع پر وفاقی وزیرداخلہ کا کہنا تھا کہ پرامن افغانستان خطے کے مفاد میں ہے،امریکی نمائندہ خصوصی نے وزیرداخلہ سے خطے کےامن کیلئےپاکستان کے مثبت کردار کوسراہا۔

اس سے قبل وزیراعظم کے مشیر خارجہ سرتاج عزیز کی جیمز ڈوبنز سے الوداعی ملاقات ہوئی، جس میں آپریشن ضرب عضب اور دہشت گردی کے خاتمے اور افغانستان سے امریکی افواج کے انخلا پر تبادلہ خیال ہوا، جیمز ڈوبنز اپنی ذمہ داریوں سے سبکدوش ہورہے ہیں اور ان کی جگہ ڈینئیل فیلڈمین ذمہ داریاں سنبھالیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں