The news is by your side.

Advertisement

انناس کا استعمال قوت مدافعت میں اضافے کے لیے مفید ہے

انناس ایک ایسا پھل ہے جو ذائقے میں اچھا ہونے کے ساتھ ساتھ اپنے اندر کئی بیماریوں سے نمٹنے کی قدرتی طاقت بھی رکھتا ہے، انناس کا استعمال مدافعتی نظام کو بہتر کرنے میں مدد گار ثابت ہوتا ہے۔

 آرتھرائیٹس کے مریضوں کے لیے انناس قدرت کا عطیہ ہے ، انناس نہ صرف یہ کہ جوڑوں میں سوجن کو ختم کرتا ہے بلکہ زخموں کو بہت جلد مندمل بھی کر دیتا ہے۔ انناس کے رس میں ”بروملین” نامی جز پایا گیا، جسے جوڑوں کے درد میں بہت مفید قرار دیا گیا ہے، اس کے علاوہ یہ ہر قسم کی سرجری کے زخموں کو بھی بھر دیتا ہے۔

طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ انناس کھانے سے اندرونی چوٹوں اور زخموں کا خاتمہ ہوتا ہے، انناس میں موجود اینزائم برومیلین ، اینٹی آکسیڈنٹ اوروٹامن سی کی موجودگی جگر اور معدے کے زخموں کو جلد بھرتی ہے۔

گلے کی سوزش اور آرتھرائٹس میں بھی یہ خوش ذائقہ پھل مفید ثابت ہوتا ہے، انناس میں وٹامن سی کی موجودگی قوتِ مدافعت میں اضافے کا سبب بنتی ہے۔

انناس اپنے اندر بے انتہا قوت و افادیت رکھتا ہے، اس کے کھانے سے انسان نظام ہضم تیز ہوتا ہے، ایک حالیہ تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ رات کے کھانے کے بعد ایک انناس کھانے سے پیٹ نہیں نکلتا اور انسان اسمارٹ رہتا ہے۔

انناس نہ صرف یہ کہ جوڑوں میں سوجن کو ختم کرتا ہے بلکہ زخموں کو بہت جلد مندمل بھی کر دیتا ہے۔ انناس کے رس میں ”بروملین” نامی جز پایا گیا جسے جوڑوں کے درد میں بہت مفید قرار دیا گیا ہے۔ آرتھرائیٹس کے مریضوں کے لیے انناس قدرت کا عطیہ ہے اس کے علاوہ یہ ہر قسم کی سرجری کے زخموں کو بھی بھر دیتا ہے۔
بہتر نتائج حاصل کرنے کے لئے ضروری ہے کہ انناس تازہ حالت میں استعمال کریں اور کھانے کے بعد کھائیں تو بروملین کو خون میں شامل ہونے میں آسانی ہوتی ہے۔
Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں