site
stats
اہم ترین

انگلینڈ نے 330 رنز سے دوسرا ٹیسٹ جیت لیا،جوئے روٹ مین آف دی میچ قرار

اولڈ ٹریفورڈ : مانچسٹر کے اولڈ ٹریفورڈ اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والا دوسراٹیسٹ 330رنز سے جیت کرچار ٹیسٹ میچوں کی جاری سیریز 1-1 سے برابر کر لی،لارڈز میں اونچی پرواز بھرنے والے شاہینوں پَر اولڈ ٹریفورڈ پہنچ کر کُتر گئےجوئے روٹ مین آف دی میچ قرار پائے۔

تفصیلات کے مطابق لارڈز اسٹیڈیم کی فاتح پاکستانی کرکٹ ٹیم کو اولڈ ٹریفورڈ ٹیسٹ میں بدترین شکست کا سامنا کرنا پڑا، لارڈز ٹیسٹ کی شکست سے سبق سیکھنے والی انگلینڈ ٹیم ماہرانہ حکمت عملی ،فتح ساز منصوبہ بندی، تکنیکی بنیاد پر تیاری اور جیت کے عزم کے ساتھ میدان میں اتری تھی،اور یاسر شاہ،محمد عامر اور راحت علی کو بآسانی کھیلتے ہوئے ظفر مند ہو کر پویلین واپس لوٹی۔

Joe-Root-1

یاسر شاہ کی تباہ کن بولنگ کا توڑ لیے میدان میں داخل ہونے والی انگلش ٹیم نے پہلی اننگ میں پاکستانی بلے بازوں کے سامنے 589 رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا جس سَر کرنے کی کوشش میں پاکستانی بلے باز ایک ایک کر کے پویلین کا راستہ ناپتے رہے اور پوری ٹیم محض 198 کے مجموعی اسکور پر ڈھیر ہو گئی یوں پہلی ہی اننگ میں 391 کی لیڈ کا سامنا تھا اس موقع پر انگلینڈ نے فالو آن دینے کے بجائے خود بیٹنگ کا فیصلہ کیا اور ایک وکٹ پر 173 رنز بنا کر اننگ ڈیکلیئر کر دی اور پاکستان کو میچ جیتنے کے لیے 564 کا مشکل ترین ہدف دیا۔

اسی سے متعلق : پاکستان بمقابلہ انگلینڈ، اولڈ ٹریفورڈ میں دوسرے ٹیسٹ کا آغاز

پاکستانی بیٹنگ لائن مشکل ترین ہدف کے حصول کے آغاز میں ہی لڑکھڑا گئی اور کوئی بھی بلے باز انگلینڈ بولرز کے سامنے کھڑا نہیں ہو سکا،رنز کے انبار کے جواب میں پاکستانی بلے بازوں کو ذمہ درانہ لمبی اننگز کھیلنے کی ضرورت تھی لیکن تمام پاکستانی اسٹار بیٹسمین ناکام رہے،دوسری اننگ میں محمد حفیظ 42 یونس 28 مصباح 35 اور اسد شفیق 39 رنز بنا سکے اور کوئی بھی کھلاڑی نصف سینچری نہیں بنا سکا،پہلی اننگز میں نصف سینچری بنانے والے مصباح الحق بھی قوم کی امید پر پورا نہیں اتر سکے۔

یہ خبر پڑھیے : اولڈ ٹریفورڈ ٹیسٹ: پاکستان کو فتح کے لیے 565 رنز کا ہدف

بہترین کارکردگی دکھانے پر جوئے روٹ کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا انہوں نے دونوں اننگ میں مجموعی طور پر 325 رنز اسکور کیے،دونوں اننگز میں انہوں کپتان السٹر کُک کے ساتھ مضبوط پارٹنر شپ قائم کیں اور یہی شراکت داری انگلینڈ کی فتح کا باعث بنی۔

James-Anderson-celebrates-the-dismissal-of-Asad-Shafiq

میچ کی اختتامی تقریب میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے فاتح انگلش ٹیم کے کپتان السٹر کُک کا کہنا تھاکہ پوری ٹیم فتح ملنے پر بہت خوش ہے ہمارے بلے بازوں کو یاسر شاہ کو کھیلنے کے لیے کافی تیاری اور پریکٹس کی تھی جس کا ہمیں بہت فائدہ ہواانہوں نے خصوصی طور پر جوئے روٹ کی عمدہ بیٹنگ کی تعریف کی۔

Moeen-Ali-played-his-part-during-the-afternoon-session

پاکستان ٹیم کے کپتان مصابح الحق نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا اس میچ میں ہم درکار کارکردگی نہیں دکھا سکے تا ہم ٹیم کے تمام کھلاڑیوں کے اعصاب مضبوط ہیں اور یہ میچ ہارنے کے باوجود اگلئ دو میچوں میں کم بیک کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top