اتوار, مئی 26, 2024
اشتہار

ایف آئی اے اینٹی منی لانڈرنگ سیل کا پی ٹی آئی رہنما اسد عمر کو نوٹس

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی : ایف آئی اے اینٹی منی لانڈرنگ سیل نے پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اسد عمر کو نوٹس جاری کرتے ہوئے 25مئی کو پیش ہونے کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق ایف آئی اے اینٹی منی لانڈرنگ سیل نے پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اسد عمر کو نوٹس بھیج دیا، جس میں اسد عمر کو 25مئی کو دستاویزی ثبوتوں کے ساتھ پیش ہونے کی ہدایت کی گئی ہے۔

نوٹس ڈپٹی ڈائریکٹر اینٹی منی لانڈرنگ سیل عبدالرؤف شیخ کی جانب سے بھیجا گیا ، نوٹس میں کہا گیا کہ 15 اپریل 2013 کواسدعمرکے گھر سے 3کروڑ روپے بینک عملے نے وصول کئے، بینک عملے کی جانب سے رقم پی ٹی آئی جناح ایونیو اسلام آباد برانچ میں ڈپازٹ کی گئی۔

- Advertisement -

نوٹس میں کہا ہے کہ 5 مئی 2013 کو ایک کروڑ کے قریب رقم دوبارہ سے وصول کی گئی اور مزید رقم پی ٹی آئی اکاؤنٹ میں بے نامی اکاونٹ سے ڈپازٹ کی گئی۔

ذرائع ایف آئی اے کا کہنا تھا کہ اسد عمر کے گھر سے وصول رقم لیاقت حسین کے نام سےڈپازٹ ہوئی، رقم جمع کرنے میں لیاقت حسین کا شناختی کارڈ استعمال کیا گیا، حقائق مدنظر رکھ کر معلوم ہوتا ہے کہ اسدعمر معاملے سے بخوبی واقف ہیں۔

ڈپٹی ڈائریکٹر ایف آئی اے نے کہا کہ اسدعمر25مئی کو ایف آئی اے میں تفتیش میں شامل ہوں اور اپنے ہمراہ 4 کروڑ روپےسےمتعلق دستاویزی کاغذات بھی لیکر آئیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں