بیریئرہٹانےپر28اہلکاروں کازخمی کردیاگیا، رانا ثناءاللہ -
The news is by your side.

Advertisement

بیریئرہٹانےپر28اہلکاروں کازخمی کردیاگیا، رانا ثناءاللہ

اسلام آباد: پنجاب کے سابق وزیر قانون رانا ثناءاللہ کا کہنا تھا کہ ماڈل ٹاون میں کاروائی ڈھائی تین ہزا ر لوگو ں کی مزاحمت پر کی گئی۔

اے آروائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ گفتگو کرتے ہوئے پنجاب کے سابق وزیر قانون راناثناءاللہ کا کہنا تھا کہ ماڈل ٹاون میں سڑکوں سے بیئرہٹانے گئے گئے، ڈھائی تین ہزارلوگوں کی مزاحمت پر کاروائی کی گئی، نجی طور پر بیئریر لگائے جائیں تو وہ نوگو ایریا ہوتا ہے ،استعفی اس لیئے دیا کہ ٹریبونل کے سامنے پیش ہونا تھا نوازشریف،بینظیربھٹو،آصف زرداری اورعمران خان میں فرق ہے۔

پروگرام آف دی ریکارڈ کے میزبان کاشف عباسی کے سوالات کے جوابات میں اُن کا کہناتھاسیاستدان کوزیب نہیں دیتاوہ کہےمیں یہ کروں گایامرجاؤں گا، انتخابی نظام میں اب بھی خامیاں ہیں،مزیدبہتری کی ضرورت ہے۔

اُن کا یہ بھی کہنا تھا کہ عمران خان کا مسٗلہ دھاندلی نہیں تھا، اُنہیں اسلام آباد لانے والوں نے انہیں یقین دلایا ہوگا کہ حکومت جانے والی ہے، الیکشن سےپہلےسارےتجزیےکہہ رہےتھےن لیگ پنجاب میں جیتےگی، عمران خان صاحب اتنےسادہ آدمی نہیں ہیں غیرتصدیق شدہ ووٹ جعلی نہیں ہیں، پاکستان میں ہمیشہ ہارنےوالی پارٹی دھاندلی کاشور مچاتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں