The news is by your side.

Advertisement

تحریکِ انصاف آج لاڑکانہ میں سیاسی قوت دکھائے گی

لاڑکانہ : تحریکِ انصاف آ ج لاڑکانہ میں سیاسی قوت دکھائے گی، جلسے کی تیاریاں مکمل ہوگئیں ہیں، مختلف شہروں سے قافلوں کی آمد جاری ہے۔

لاڑکانہ سے آٹھ  کلومیٹردور گوٹھ علی آباد میں تحریکِ انصاف کے جلسے کی تیاریاں مکمل ہوگئیں ہیں، شہر کےمختلف علاقوں میں تحریکِ انصاف کےچیئرمین عمران خان اور دیگر رہنماوں کی تصاویر اور پینا فلیکس لگا دیئے گئے ہیں ۔

تحریکِ انصاف کے رہنماؤں کا کہنا ہے کہ لوگوں میں جوش و خروش ہے اور دو لاکھ  افراد کی شرکت متوقع ہے، جلسے کی کامیابی کیلئے لاڑکانہ سمیت مختلف علاقوں میں پندرہ سے زائد استقبالیہ کیمپ لگائے گئے ہیں۔

جلسہ گاہ میں پچاس ہزارافراد کے بیٹھنے کےانتظامات کئے گئے ہیں جبکہ دو لاکھ افراد کے آنے کی گنجائش رکھی گئی ہے، مختلف شہروں سے قافلےلاڑکانہ پہنچ رہے ہیں، جنہیں ٹھہرانے کیلئے خصوصی انتظامات کیے گئے ہیں۔

جلسہ گاہ میں دو اسٹیج تیار کیے گئے ہیں،  ایک اسٹیج مقامی رہنماؤں کیلئے ہوگا جبکہ دوسرے اسٹیج پر مرکزی قیادت موجود ہوگی، پہلی بار کنٹینر کے بغیر سترہ فٹ اونچا، چوبیس فٹ چوڑا اور چونسٹھ فٹ لمبا لوہے کے پائپ اور چادروں سے اسٹیج بنایا گیا ہے۔ .

عوام اور اسٹیج کے درمیان ساٹھ فٹ کا حفاظتی فاصلہ بھی رکھا گیا ہے۔ پنڈال کے اطراف بڑی لائٹس بھی لگائی ہیں تاکہ جلسہ دیر سے ختم ہو تو عوام کو پریشانی کا سامنا نہ ہو۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں