site
stats
آزادی مارچ

تیس نومبر کو اسلام آباد میں تاریخی احتجاج کریں گے، عمران خان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی کے کارکنان پی ٹی وی کی عمارت کے قریب بھی نہیں گئے ، حکومت نے انہوں پی ٹی وی حملہ کیس میں اشتہاری قرار دے دیا۔

دھرنے کے شرکاءسے خطاب کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ حکمرانوں نے کرپشن کے ریکارڈ توڑ دیئے، نواز شریف ضمیروں کے سودے کرتے ہیں، الیکشن دھاندلی کی ہر حال میں تفتیش چاہتے ہیں، حکمرانوں نے اربوں روپے کے قرض معاف کرائے، حکمرانوں نے پاکستان میں کرپشن کے ریکارڈ توڑ دیئے ۔ موجودہ انصاف کا نظام طاقتور مجرم کو نہیں پکڑ سکتا۔

عمران خان نے کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی آج اشتہاری بھی بن گیا ہے جبکہ پرویز خٹک اور شاہ محمود قریشی کو بھی اشتہاری بنایا گیا حالانکہ جب پی ٹی وی کی عمارت پر حملہ ہوا تو میں کنٹینر پر سو رہا تھا اور پی ٹی آئی کا کوئی کارکن پی ٹی وی کی عمارت کے قریب نہیں گیا،چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ پی ٹی وی پر حملے کے الزام میں ایک کارکن عدیل نے 27دن جیل میں گزارے ۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ مولانا فضل الرحمان کے ہوتے ہوئے یہودیوں کو کسی سازش کی ضرورت نہیں، حکمرانوں نے اربوں روپے کے قرضے معاف کروائے ہیں، نواز شریف اور آصف زرداری کے مفادات مشترکہ ہیں اس لئے جمہوریت کے بچانے کے نام پر دونوں اکھٹے ہوگئے ہیں۔ کرپشن چھپانے کیلئے دونوں نے مک مکا کرلیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top