جشن عید میلاد النبی،ملک بھر میں سیکورٹی سخت،ڈبل سواری پر پابندی -
The news is by your side.

Advertisement

جشن عید میلاد النبی،ملک بھر میں سیکورٹی سخت،ڈبل سواری پر پابندی

عید میلاد النبی کے حوالے سے ملک بھر میں سیکیورٹی پلان تشکیل دے دیا گیا، کراچی کے بعد روالپنڈی اور پشاور میں بھی ڈبل سواری پر پابندی لگادی گئی ہے ، ملک بھر میں موبائل فون بند کیئے جانے کا امکان بھی ہے۔

عید میلاد النبی کے موقع پر کراچی ، راولپنڈی ،پشاور سمیت مختلف شہروں میں دفعہ ایک سو چوالیس نافذ کرکے اسلحہ کی نمائش پر پابندی لگادی گئی ہے، پشاور کے شہری بارہ ربیع الاول جبکہ راولپنڈی میں شہری سولہ جنوری تک موٹر سائیکل کی ڈبل سواری سے محروم رہیں گے۔

کراچی میں سیکیورٹی پلان کے تحت مرکزی جلوس کی گزرگاہوں پر پانچ ہزار پولیس اہلکار تعینات ہونگے، جلوس میں خواتین اور بچوں کا داخلے پر پابندی عائد کردی گئی ہے جبکہ جلوس میں صرف خصوصی اسٹیکر والی گاڑیوں کو ہی شرکت کی اجازت ہوگی۔

ملتان پولیس نے سیکیورٹی انتطامات کو حتمی شکل دے دی ہے، چار ہزار تین سو نو پولیس اہلکار مرکزی جلوس کے اطراف میں سیکیورٹی کے فرائض انجام دیں گے، کسی بھی ناخوشگوار واقعہ سے بچنے کے لئے جلوس کے داخلی راستوں پر واک تھرو گیٹ جبکہ حساس مقامات پر سی سی ٹی وی کیمرے نصب کئے جائیں گے۔

لاہور، کوئٹہ، اسلام آباد،فیصل آباد، گجرات، گجرانوالہ، خانیوال، پیرمحل، ساہیوال،کوٹ مومن،سکھر،حیدرآباد،میرپورخاص،نوابشاہ، لاڑکانہ، خیرپور میرس اور آزاد کشمیر میرپور، کوٹلی، مظفرآباد شہروں میں بھی موثر سیکیورٹی کیلئے پولیس اوررینجرزکو الرٹ کردیا گیا ہے۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں