دھرنے سے ظلم کی زنجیریں ٹوٹ رہی ہیں، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

دھرنے سے ظلم کی زنجیریں ٹوٹ رہی ہیں، عمران خان

اسلام آباد: عمران خان نے کہا کہ ہم طاقت میں آنے کے بعد ایوانِ صدر خالی کرائیں گے، منی لانڈرنگ کرنے والے کو مجرم نہ کہوں تو اور کیا کہوں۔

اسلام آباد میں آزادی مارچ دھرنے کے شرکاء سے خطاب میں پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ ظالم کے سامنے کھڑے نہیں ہونگے تو ہم میں اور جانوروں میں کوئی فرق نہیں ہوگا،دھرنے سے ظلم کی زنجیریں ٹوٹ رہی ہیں، جب ہم خود غرضی نہیں کریں گے تب نیا پاکستان بنے گا۔

انہوں نے کہا کہ لوگوں کو بے وقوف بنانے کے لئے وزیراعظم اور وزیراعلیٰ جھوٹ بولتے ہیں، نواز شریف آپ لوگوں کو بے وقوف نہیں بنا سکتے،جتنا مرضی پیسا بنا لیں ان ظالموں کا پیٹ نہیں بھرے گا، اپنا پیسا بنانے کے سوا انہیں کچھ نظر نہیں آتا، نواز شریف کے شوگر مل کے لئے 2.5 ارب کا پل بن رہا ہے ۔

عمران خان نے کہا کہ کرپشن کی انتہا کے باعث  لوگ پاکستان میں کاروبار کیلئے نہیں آتے، پانچ سال میں 27 لاکھ پاکستانی بیرونِ ملک چلے گئے ہیں، نواز شریف نے چند سال بعد ٹیکس دیا وہ بھی چند ہزار روپے، لندن میں نواز شریف کا بیٹا 800 کروڑ رہوپے کے فلیٹ میں رہتا ہے ۔ ورلڈ اکنومک فورم کہتا ہے کہ پاکستان کی معاشی حالت خراب ہے ۔

عمران خان نے کہا کہ حکمرانوں کو صرف پیسہ بنانے کے علاوہ اور کچھ نہیں آتا۔ حکمران جتنا مرضی پیسہ بنا لیں، ان کا پیٹ نہیں بھرے گا، میں اربوں کے ڈاکے مارنے والوں کو ڈاکو نہ کہوں تو اور کیا کہوں؟،نواز شریف کا خاندان برطانوی حکومت کو 200 کروڑ اور پاکستان میں پانچ ہزار ٹیکس دیتا ہے، ان کو ٹیکس چور نہ کہوں تو اور کیا کہوں؟، منی لانڈرنگ کرنے والے کو مجرم نہ کہوں تو اور کیا کہوں؟ ان کا کہنا تھا کہ دنیا میں ہمارے پرامن احتجاج کا ریکارڈ بن رہا ہے۔ دھرنے کے لوگوں کو پاکستان کا ہیرو مانتا ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں