site
stats
کھیل

سری لنکا نے پاکستان کو 77 رنز سے شکست دے دی

ہمبنٹوٹا: سری لنکا نے پاکستان کو دوسرے ون ڈے میں ستتر ر نز شکست دیکر سیریز ایک ایک سے برابر کردی ہے، سیریز کا فیصلہ کن میچ ہفتے کو کھیلا جائے گا۔

پاکستانی شاہین روایت کو برقرار رکھتے ہوئے پہلے میچ کی کارکردگی کو برقرار نہیں رکھ سکے، سری لنکا نے پاکستان کو ستتر رنز سے ہراکر پہلے میچ کی شکست کا قرض بھی اتار دیا، اینجلو میتھوز نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا، ٹاپ آڈر نے کپتان کے فیصلے کی لاج نہ رکھی، باسٹھ رنز پر تین کھلاڑیوں کے آؤٹ ہوجانے کے بعد میتھوز نے جے وردھنے کے مل کر ٹیم کو سنھبالا، اختتامی اوورز میں تھسارا پریرا نے پاکستانی بولرز کی ایک نہ چلنے دی اور خوب پٹائی کی۔ پریرا کی پینسٹھ رنز کی جارحانہ اننگز کی بدولت سری لنکا نے پچاس اوورز میں تین سو دس رنز کا پہاڑ کھڑا کیا۔

ہدف کے تعاقب میں احمد شہزاد اور پروفیسر نے کمال کا آغاز فراہم کیا، تیرہویں اوور میں پاکستان نے سو رنز مکمل کرکے کے حریف ٹیم کیلئے خطرے کی گھنٹی بجائی،محمد حفیظ اور احمد شہزاد کے آؤٹ ہوتے ہی بیٹنگ لائن خزاں کے پتوں کی بکھر گئی، بلے بازوں نے وکٹ پر ٹہرنے کی زحمت نہ کی، پوری ٹیم پچاس اوورز کھیلے بغیر ہی دو سو تینتس رنز بناکر آؤٹ ہوگئی، سیریز کا فیصلہ کن میچ ہفتے کو کھیلاجائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top