شمالی وزیرستان میں فضائی کارروائیاں، 76دہشتگرد ہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

شمالی وزیرستان میں فضائی کارروائیاں، 76دہشتگرد ہلاک

شمالی وزیرستان: تازہ فضائی کارروائی میں تیئس مزید دہشت گرد ہلاک ہوگئے ہیں، ہلاک ہونے والے دہشت گردوں کی کل تعداد چھہیتر ہوگئی ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق تازہ فضائی کارروائی بھی شمالی وزیرستان کی تحصیل دتہ خیل میں ہوئی، جس میں مزید تیئس دہشت گرد مارے گئے، مرنے والوں میں غیرملکی بھی شامل ہیں۔

اس سے قبل ایک اور فضائی کارروائی میں غیرملکیوں سمیت تریپن دہشت گرد ہلاک ہوئے تھے، حملے میں دہشتگردوں کے زیرِ استعمال چھ خفیہ پناہ گاہیں، اسلحہ کا ذخیرہ اور بارود سے بھری سات گاڑیاں بھی تباہ کردی گئیں تھیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق منگل کو آپریشن میں ہلاک ہونے والے دہشت گردوں کی مجموعی تعداد چھہیتر ہوگئی ہے۔

دوسری جانب مہمند ایجنسی میں ترقیاتی کاموں کا جائزہ لینے کے دوران جوانوں سے خطاب میں آرمی چیف کا کہنا تھا کہ تعمیرِ نو اور بحالی کے اقدامات سے حالات بہتر ہوں گے، نوجوانوں کیلئے تعلیم اور اقتصادی مواقع فراہم کرنے سے دور رس نتائج برآمد ہوں گے، ان کا کہنا تھا کہ  علاقے میں حالات جلد معمول پر آجائیں گے۔

واضح رہے کہ آرمی پبلک اسکول پر حملے کے بعد شمالی وزیرستان سمیت ملک کے بیشتر علاقوں میں شدت پسندوں کے خلاف کارروائیاں جاری ہیں، آرمی پبلک اسکول حملے میں 133 بچے سمیت 148 افراد شہید ہوگئے تھے۔

یاد رہے کہ پاک آرمی نے شمالی وزیرستان ایجنسی میں گزشتہ سال 15 جون سے فوجی آپریشن ضرب عضب شروع کیا تھا، جس میں حکام کے مطابق بارہ سو سے زیادہ شدت پسند مارے جاچکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں