site
stats
پاکستان

طاہرالقادری عورتوں اور بچوں کو ڈھال بنا کر چھپے ہوئے ہیں،رانا مشہود

لاہور: وزیر قانون پنجاب رانا مشہود احمد خان نے کہا ہے کہ ڈاکٹر طاہرالقادری بزدل انسان ہیں، عورتوں اور بچوں کو ڈھال بنا کر چھپے ہوئے ہیں، حکومت کی رٹ چیلنج کرنے پر ڈاکٹر طاہرالقادری اور ان کے بیٹے کیخلاف مقدمات درج ہوں گے۔

ایوان وزیراعلٰی لاہور میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وزیر قانون رانا مشہود کا کہنا تھا کہ ریاست کے اندر ریاست بنانے کی اجازت نہیں دی جائے گی، ڈاکٹر طاہرالقادری نے لاہور کے وسط میں نوگو ایریا بنا لیا ہے، پولیس اہلکاروں کو اغواء بھی کیا گیا لیکن حکومت تحمل کا مظاہرہ کر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ انتشار کی سیاست کرنے والوں کے ساتھ آہنی ہاتھوں سے نمٹا جائے گا جبکہ سیاسی لوگوں سے مذاکرات ہوں گے، انہوں نے دعوٰی کیا کہ مختلف مقامات پر چھاپوں کے دوران پاکستان عوامی تحریک کے کارکنوں سے اسلحہ اور کیل والے ڈنڈے برآمد ہوئے ہیں، پنجاب کے سات شہروں کو دھماکوں سے اڑانے کی سازش کی جا رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت وفاق کے ذریعے کینیڈین ہائی کمشنر سے بات کر رہی ہے کہ وہ اپنے شہری کو پاکستان میں انتشار پھیلانے سے روکے۔ رانا مشہود نے کہا کہ پٹرول کی سپلائی اگلے چند گھنٹوں میں ٹھیک ہوجائے گی، شرپسندوں کو روکنے کے لئے کنٹینر لگائے گئے ہیں، جس کے باعث سپلائی معطل ہوئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ طاہر القادری اگر بانڈ بھردیں کہ تمام تر صورتحال کے ذمہ دار وہ خود ہوں گے تو انہیں یوم شہداء منانے کی اجازت دی جا سکتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top