عمران خان کاموجودہ نظام کےخلاف بغاوت کااعلان -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کاموجودہ نظام کےخلاف بغاوت کااعلان

اسلام آباد: عمران خان نے کہا کہ حکمرانوں کو ہرانے کا عزم اور مضبوط ہوگیا ہےاس موجودہ نظام کےخلاف بغاوت کااعلان کرتا ہوں۔

اسلام آباد میں دھرنے کے شرکاء سے خطاب میں پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف کے کارکنوں کو بلاوجہ گرفتار کرکے ان پر جیلوں میں ظلم اور تشدد کیا جا رہا ہے، دنیا کے کسی مہذب معاشرے میں انسانوں کے خلاف ایسا سلوک نہیں ہوتا، ظلم کرنے والے ہر شخص کو سزا دی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ سعدرفیق کوتوہین آمیزبیان پرقانونی نوٹس بھیج دیا، ظلم دیکھ کر منہ دوسری طرف نہیں کر سکتے،حکمرانوں کو ہرانے کا عزم اور پکا ہو گیا ہے،اس نظام اور ظالموں کیخلاف اعلان بغاوت کرتا ہوں، ظالموں کو شکست دے کر دکھائیں گے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ہم اس ملک میں تبدیلی لے کر آ رہے ہیں، اس ملک میں اب جو بھی حکمران بنے گا وہ اس ملک کی عوام کو جوابدہ ہو گا، جو ہر سوال کا جواب دے گااور اگر وہ جھوٹ بولے گا، عوام کو حقوق نہیں دے گا تو اس کا احتساب کریں گے، اس کو عوام کےکٹہرے میں کھڑا کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ حقوق مانگنے والوں کے گرد پولیس کے 30 ہزار اہلکار تعینات کئے گئے ہیں، کارکنوں پر ظلم کرنے والے پولیس اہلکاروں کیخلاف ویب سائٹ بنادی گئی ہے، ویب سائٹ پر سب سے پہلے آئی جی پنجاب طاہر عالم کا نام ڈال دیا گیا ہے۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ نواز شریف کے ان تمام گلوبٹوں کے نام ویب سائیٹ پر ڈال رہے ہیں، ان سب کو تشدد پر سزا دیں گے۔ انہوں نے اعلان کیا کہبہت جلد سونامی کراچی آنے والا ہے، شریف برادران سے فارغ ہو کر سندھ اور بلوچستان کے دورے کروں گا، ان کو بھی انصاف دلوائیں گے، وڈیروں سے نجات ملے گی اور ممبر قومی اسمبلی کو نکال کر پیسہ براہ راست عوام کو دیں گے۔

عمران خان نے کہا کہ ہم ان پاکستانیوں کو حقوق دلوئیں گے جن کو پارلیمنٹ حقوق نہیں دے سکی، ہم اسلام آباد ہائیکورٹ کے شکرگزار ہیںکہ ہمارے کارکنوں کو رہا کرایا، عدلیہ پولیس کی جانب سے تشدد کا نوٹس بھی لے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں