site
stats
پاکستان

لال مسجد آپریشن کے ذمے دار پرویز مشرف ہیں، مولانا شاہ عبد العزیز

مولانا شاہ عبد العزیز کا کہنا ہے کہ لال مسجد آپریشن کے ذمے دار پرویز مشرف ہیں جبکہ جاوید ابراہیم پراچہ کا کہنا ہے کہ کوہاٹ سے تعلق رکھنے والے فوجی جنرل نے آپریشن سے پہلے بتا دیا تھا کہ مشرف ہر صورت لال مسجد اور جامعہ حفصہ کے خلاف آپریشن کریں گے۔

اسلام آباد میں ایڈیشنل سیشن جج کی عدالت میں عبدالرشید غازی قتل کیس کی سماعت کے دوران مولانا شاہ عبدالعزیز اور جاوید ابراہیم پراچہ نے اپنا بیان ریکارڈ کرایا، مولانا عبدالعزیر نے اپنے بیان میں کہا کہ لال مسجد آپریشن کے ذمے دار پرویز مشرف ہیں۔

مولانا شاہ عبدالعزیز نے کہا کہ وزیر مملکت طارق عظیم نے نو جولائی کی صبح حکومت اور لال مسجد انتظامیہ کے درمیان مزاکرات میں خلل ڈالنے کی کوشش کی تھی جبکہ جنرل نصرت نعیم نے لال مسجد آپریشن کے دوران دھمکی دی تھی، جنرل نصرت نے مجھے چلے جانے کا کہا تھا کہ کچھ بھی ہوسکتا ہے۔

مسلم لیگ ن کے سابق ایم این اے جاوید اابراہیم پراچہ نے بھی اپنا بیان ریکارڈ کرادیا، جاوید ابراہیم پراچہ کا کہنا تھا کہ اعجاز الحق نے فون پر پرویز مشرف کو بتایا کہ طالبات نے لائبریری خالی کر دی ہے، پرویز مشرف نے کہا کہ لائبریری خالی کرنے سے کچھ نہیں ہوگا، پرویز مشرف نے جامعہ حفصہ بھی خالی کرنے کا حکم دیا تھا۔
   

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top