The news is by your side.

Advertisement

متحدہ قومی مومنٹ کی جانب سے کل ملک بھر میں یومِ سوگ منانے کا اعلان

کراچی: متحدہ قومی موومنٹ نے پاکستان تحریک انصاف اور عوامی تحریک کے دھرنوں پر پولیس شیلنگ اور لاٹھی چارج کے خلاف کل یوم سوگ منانے کا اعلان کر دیا ہے۔

ایم کیو ایم نے اعلان کیا ہے کہ دھرنوں پر حکومت کی جانب سے طاقت کے استعمال کے خلاف کل ملک گیر یوم سوگ منایا جائے گا،اب سے کچھ دیر قبل اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین کا کہنا ہے کہ وزیراعظم اور وزیراعلیٰ  پنجاب آج رات تک استعفیٰ دے دیں ورنہ کراچی سے کروڑوں لوگ کراچی سے نکلیں گے۔

انہوں نے کہا طاہرالقادری اور عمران خان پُرامن احتجاج کو یقینی بنائیں، انہوں نے دونوں جماعتوں کے قائدین سے اپیل کی کہ وہ صبر و تحمل کا مظاہرہ کریں، اقتدار آنی جانی چیز ہے لیکن انسانی جانوں کاتحفظ بے حد ضروری ہے۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم اور وزیراعلیٰ پنجاب آج رات تک اس سیاسی بحران کو حل کریں، نوازشریف فوری طور پر اپنی پارٹی سے کسی اور کو وزیر اعظم نامزد کردیں ،پاکستان کی معیشت تباہ ہوچکی ہے احتجاج کے باعث ملک کو ایک ہزار اربسے زائد کا نقصان ہوچکا ہے، خدارا تمام اسٹیک ہولڈرزملک کے مفاد میں سوچیں۔

ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے کہا تھا کہ حکومت طاقت کے استعمال سے گریز کرے، اگر ایم کیو ایم نے ہڑتال کی کال دے دی تو کروڑوں لوگ باہر نکل آئیں گے تاہم اب ایم کیو ایم کی جانب سے یوم سوگ منانے کا اعلان کیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں