site
stats
اہم ترین

پی آئی اے اہلکار کی معطلی ، احکامات کی کاپی اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلی

لاہور: وزیراعظم کے اہل خانہ کی ملازمہ کو غیر قانونی طور پر اپ گریڈ کرنے والے پی آئی اہلکار کی معطلی کے احکامات کی کاپی اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلی ہے ۔

پی آئی اے پسینجر سروس کے سپروائزر صابر حسین کو تین روز کے لئے معطل کیا گیا ہے، معطلی کے اس عرسے کے دوران صابر حسین کے ائیر پورٹ حدود میں داخلے پر بھی پابندی ہوگی، ذرائع کے مطابق صابر حسین کی معطلی پر پی آئی اے کے افسران میں شدید بے چینی پائی جاتی ہے، ان افسران کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم، وزیر اعلیٰ اور دیگر سینئر حکومتی عہدیداروں و دیگر اعلیٰ شخصیات کو پروٹوکول ملتا ہے، اگر ان کو پروٹوکول دینا جرم ہے تو پھر باقاعدہ پابندی لگائی جائے۔

یاد رہے کہ منگل کی صبح لندن جانے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے 757 سے بیگم نواز شریف، مریم نواز شریف اپنے تین بچوں اور ملازمہ روبینہ کے ہمراہ لندن گئیں، ملازمہ روبینہ کو اکانومی کلاس سے بلا کر کلب کلاس میں بٹھانے کی خبر سب سے پہلے اے آر وائی نیوز نے بریک کی تھی، جس کے بعدملازمہ کو واپس اکانومی کلاس میں بٹھا دیا گیا تھا اور اس غیرضروری پروٹوکول پر پی آئی اے کے افسر کی شامت آگئی۔

اے آروائی نیوز پر خبر نشر ہونے کے بعد مریم نواز نے مکمل طور پر اس واقع سے لا تعلقی کا اظہار کیا ہے، مریم نواز کا اپنے ٹویٹ میں اے آر وائی نیوز کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہنا تھا کہ اے آر وائی پر نشر ہونے خبر جھوٹ پر مبنی ہے۔

جبکہ اے آر وائی نیوز نے پی آئی اے اہلکار صابر حسین کی معطلی کے احکامات کی کاپی حاصل کرلی ہے۔

ary-news

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top