The news is by your side.

Advertisement

ملالہ یوسفزئی نے امن کا نوبل انعام جیت لیا

اسٹاک ہوم: ملالہ یوسفزئی نے امن کا نوبل انعام جیت لیا ہے جبکہ ساتھ ہی بھارت کے کیلاش سیتھارتی کو بھی امن کے نوبل انعام سے نوازا گیا۔

لڑکیوں کے تعلیم کے لئے بے مثال جدوجہد کرنے والی طالبہ ملالہ یوسف زئی نے امن کا نوبل انعام جیت کر ہر پاکستانی کا سرفخرسے بلند کردیا، ملالہ کو یہ ایوارڈ بھارت کے بچوں کے حقوق کے لئے کام کرنے والے کیلاش ستیارتھی کے ساتھ مشترکہ طورپردیا گیا۔

ڈاکٹرعبدالسلام کے بعد ملالہ یوسف زئی دوسری پاکستانی ہیں، جنھوں نے نوبیل انعام حاصل کیا ہے۔ ملالہ نوبل انعام جیتنے والی سب سے کم عمر شخصیت ہیں۔

امن کے نوبل انعام کے لئے ملالہ کے نام کے اعلان کرتے ہوئے نوبیل پرائز کمیٹٰی کے چیرمین تھوب جیگللن نے کہا کہ بچوں کی تعلیم اوران کے حقوق کے لئے جدوجہد کرنے پر ملالہ کو ایوارڈ سے نوازا گیا۔

نوبل کی انعامی رقم تقریبا بارہ لاکھ ڈالر جو ملالہ اور کیلاش میں برابرتقسیم کی جائے گی۔ ملالہ کو نوبیل کا امن انعام باقاعدہ تقریب میں دس دسمبرکو دیا جائے گا۔

یاد رہے ملالہ یوسف زئی کو 2012 میں سوات میں دہشتگردوں نے نشانہ بنایا تھا، جس کے بعد ملالہ کو علاج کیلئے برطانیہ منتقل کردیا گیا تھا۔

امن کے نوبل انعام کے لئے روس کے صدر ولادی میر پیوٹن، امریکی خفیہ ادارے کے سابق افسر ایڈورڈ اسنوڈن اور امریکی خاتون فوجی سپاہی چیلسیا ماننگ کو بھی نامزد کیا گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں