site
stats
کھیل

ورلڈ کپ :152رنز کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی بیٹنگ جاری

 آک لینڈ: کرکٹ کے عالمی کپ کے 20ویں میچ میں میزبان ٹیمیں آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ مدِمقابل ہیں۔

نیوزی لینڈ کے شہر آک لینڈ میں کھیلے جانے والے میچ میں کیویز نے کینگروزکا بھرکس نکال دیا۔ آسٹریلیا نے نیوزی لینڈ کو جیت کیلئے ایک سو باون رنز کا آسان ہدف دیدیا۔

میچ میں 152 رنز کے ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ نے اب تک آٹھ اوورز میں تین وکٹوں کے نقصان پر 79 رنز بنا لیے  ہیں۔

نیوزی لینڈ کی جانب سے برینڈن میککلم اور مارٹن گپتل نے اننگز شروع کی اور جارحانہ انداز میں کھیلتے ہوئے تین اوور میں 40 رنز بنا ڈالے۔

میککلم نے 21 گیندوں پر سات چوکوں اور تین چھکوں کی مدد سے نصف سنچری مکمل کی۔

راس ٹیلر ایک رن ہی بنا  کر سٹارک کے ہاتھوں  بولڈ ہوگئے۔

آسٹریلیا کے کپتان مائیکل کلارک نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

آسٹریلیا کی جانب سے ایرون فنچ اور ڈیوڈ وارنر نے اننگز کا آغاز کیا مگر کیوی باؤلرز کے سامنے کینگروز ٹیم کی بیٹنگ لائن ناکام  رہی اور ایک کے بعد ایک کینگروز کو پویلئن کی راہ دکھائی، صرف 152رنز بنا کر پوری کینگروز ٹیم  آؤٹ ہوگئی۔

ایروین فنچ14 رنز  اور ڈیوڈ وارن34 رنز بنا کر ساؤتھی کی گیند پر آؤٹ ہوئی جبکہ شین واٹسن23 رنز بناسکے۔انہیں ویٹوری نے ساؤتھی کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کرایا۔

ویٹوری کو اگلی کامیابی سمتھ کی صورت میں ملی،سمتھ صرف 4رنز بنا پائے جبکہ میکس ویل کو بولٹ کے ہاتھوں صفر پر کلین بولڈ ہوگئے۔

کپتان مائیکل کلارک بھی صرف 12 رنز بنا سکے اور بولٹ نے انھیں بولڈ کردیا، مچل مارش بھی پہلی گیند پر پولین لوٹ گئے، مچل جانسن ایک رنز جبکہ مچل سٹارک صفر پر آؤٹ ہوگئے۔

بولٹ نے 5، ساؤتھی اور ڈینئل ویٹوری نے دو دوکھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

ورلڈ کپ میں اب تک دونوں ٹیمیں اپنے تمام میچ جیت چکی ہیں اور اس میچ کو گروپ اے میں سرِفہرست رہنے والی ٹیم کے انتخاب کا عمل قرار دیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top